Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5448
Назва: Подходы к управлению гостиничным бизнесом на основе методов «кайдзен» стратегии
Інші назви: Підходи до управління готельним бізнесом на основі методів «кайдзен» стратегії
Approaches to the hotel business management based on methods of "Kaizen" strategy
Podejścia do zarządzania hotelu biznesowego w oparciu o metody Strategia "Kaizen"
Автори: Нездойминов, С.Г.
Нездоймінов, С.Г.
Nezdoyminov, S.
Бібліографічний опис: Катошина К. Подходы к управлению гостиничным бизнесом на основе методов «кайдзен» стратегии / К. Катошина, С. Г. Нездойминов // International Journal of New Economics and Social Sciences (IJONESS). – 2016. – № 2 (4). – С. 126-133.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: «кайдзен» стратегии
гостиничный бизнес
процессный подход
инновации
экологизация
энергосберегающие технологии
«кайдзен» стратегії
готельний бізнес
процесний підхід
інновації
екологізація
енергозберігаючі технології
"kaizen" strategy
hospitality
process approach
innovation
greening
energy saving technologies
"Kaizen" strategii
gościnność
proces wędrowki
innowacyjność
ekologiczny
technologia energosberigayuschie
Короткий огляд (реферат): В данной статье рассмотрены подходы к применению «кайдзен» стратегий в сфере менеджмента и экологизации украинских предприятий гостеприимства. Показан экономический эффект от внедрения энергосберегающих технологий на примере малого отеля. Обоснована целесообразность внедрения «зеленых мероприятий» на предприятиях гостиничного бизнеса как метода совершенствования производства. Сделаны выводы о необходимости внедрения более эффективной и высокопродуктивной стратегии менеджмента.
В даній статті розглянуто підходи до застосування «кайдзен» стратегій у сфері менеджменту та екологізації українських підприємств гостинності. Показано економічний ефект від впровадження енергозберігаючих технологій на прикладі малого готелю. Обґрунтовано доцільність впровадження «зелених заходів» на підприємствах готельного бізнесу як методу вдосконалення виробництва. Зроблені висновки про необхідність впровадження більш ефективної та високопродуктивної стратегії менеджменту.
This article describes the basics of the application of "kaizen" strategies in management and greening the hospitality of the Ukrainian enterprises. It shows the economic effect of using of energy-efficient technologies on the example of a small hotel. Expediency of the introduction of "green events" at the enterprises of hotel business as a method of improving production. Described conclusions about the need to introduce more efficient and highly productive management strategy.
W tym artykule opisano podstawy stosowania strategii "kaizen" w zarządzaniu i ekologizacji gościnności ukraińskich przedsiębiorstw. Wykazała ona efektu ekonomicznego wykorzystania energooszczędnych technologii na przykładzie małego hotelu. Celowości wprowadzenia "zielonych wydarzeń" przy przedsiębiorstw branży hotelarskiej jako metoda poprawy produkcji. Opisane wnioski o konieczności wprowadzenia bardziej wydajnego i wysoce produktywne strategii zarządzania.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5448
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.