Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5449
Назва: Подходы к формированию конкурентных преимуществ в сфере гостиничного бизнеса региона
Інші назви: Підходи до формування конкурентних переваг у сфері готельного бізнесу регіону
The approaches to development of competitive advantages in the hospitality business in the region
Автори: Нездойминов, С.Г.
Нездоймінов, С.Г.
Nezdoyminov, S.
Бібліографічний опис: Нездойминов С. Г. Подходы к формированию конкурентных преимуществ в сфере гостиничного бизнеса региона / С. Г. Нездойминов // Управление социально-экономическим развитием региона: актуальные проблемы и пути их решения: материалы III междунар. науч.- практ. конф. – Пермь, 2016. – C. 177-185.
Дата публікації: 2016
Видавництво: ЧОУ ВО «Западно-Уральский институт экономики и права»
Ключові слова: гостиничный бизнес
регион
конкурентные преимущества
лояльность потребителей
готельний бізнес
регіон
конкурентні переваги
лояльність споживачів
hotel business
region
competitive advantages
consumer loyalty
Короткий огляд (реферат): В статье исследованы факторы, формирующие конкурентные преимущества предприятий гостиничного бизнеса региона, обоснованы научно-прикладные подходы к формированию стратегий конкурентоспособности предприятий. С целью формировании конкурентных преимуществ гостиницы, предлагается использовать инструменты маркетинга, обеспечивающие переход от ценовых методов ведения конкуренции к неценовым, связанных с построением взаимоотношений с потребителями услуг, внедрения систем управления качеством гостиничного продукта.
У статті досліджено фактори, що формують конкурентні переваги підприємств готельного бізнесу регіону, обґрунтовано науково-прикладні підходи до формування стратегій конкурентоспроможності підприємств. З метою формування конкурентних переваг готелю, пропонується використовувати інструменти маркетингу, що забезпечують перехід від цінових методів ведення конкуренції до нецінових, пов'язаних з побудовою взаємин із споживачами послуг, впровадження систем управління якістю готельного продукту.
In this article examines the factors that form the competitive advantages enterprises of hotel business in the region, substantiated scientific and applied approaches to the formation of the competitiveness strategies of these companies. With a view to the formation of the competitive advantages of the hotel are invited to use the marketing tools to ensure that the transition from price competition to the methods of non-price related to building relationships with customers, implementation of quality management systems, hotel product.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5449
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.