Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5449
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНездойминов, С.Г.-
dc.contributor.authorНездоймінов, С.Г.-
dc.contributor.authorNezdoyminov, S.-
dc.date.accessioned2016-12-06T13:28:52Z-
dc.date.available2016-12-06T13:28:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНездойминов С. Г. Подходы к формированию конкурентных преимуществ в сфере гостиничного бизнеса региона / С. Г. Нездойминов // Управление социально-экономическим развитием региона: актуальные проблемы и пути их решения: материалы III междунар. науч.- практ. конф. – Пермь, 2016. – C. 177-185.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5449-
dc.description.abstractВ статье исследованы факторы, формирующие конкурентные преимущества предприятий гостиничного бизнеса региона, обоснованы научно-прикладные подходы к формированию стратегий конкурентоспособности предприятий. С целью формировании конкурентных преимуществ гостиницы, предлагается использовать инструменты маркетинга, обеспечивающие переход от ценовых методов ведения конкуренции к неценовым, связанных с построением взаимоотношений с потребителями услуг, внедрения систем управления качеством гостиничного продукта.ru_RU
dc.description.abstractУ статті досліджено фактори, що формують конкурентні переваги підприємств готельного бізнесу регіону, обґрунтовано науково-прикладні підходи до формування стратегій конкурентоспроможності підприємств. З метою формування конкурентних переваг готелю, пропонується використовувати інструменти маркетингу, що забезпечують перехід від цінових методів ведення конкуренції до нецінових, пов'язаних з побудовою взаємин із споживачами послуг, впровадження систем управління якістю готельного продукту.-
dc.description.abstractIn this article examines the factors that form the competitive advantages enterprises of hotel business in the region, substantiated scientific and applied approaches to the formation of the competitiveness strategies of these companies. With a view to the formation of the competitive advantages of the hotel are invited to use the marketing tools to ensure that the transition from price competition to the methods of non-price related to building relationships with customers, implementation of quality management systems, hotel product.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherЧОУ ВО «Западно-Уральский институт экономики и права»ru_RU
dc.subjectгостиничный бизнесru_RU
dc.subjectрегионru_RU
dc.subjectконкурентные преимуществаru_RU
dc.subjectлояльность потребителейru_RU
dc.subjectготельний бізнесru_RU
dc.subjectрегіонru_RU
dc.subjectконкурентні перевагиru_RU
dc.subjectлояльність споживачівru_RU
dc.subjecthotel businessru_RU
dc.subjectregionru_RU
dc.subjectcompetitive advantagesru_RU
dc.subjectconsumer loyaltyru_RU
dc.titleПодходы к формированию конкурентных преимуществ в сфере гостиничного бизнеса регионаru_RU
dc.title.alternativeПідходи до формування конкурентних переваг у сфері готельного бізнесу регіонуru_RU
dc.title.alternativeThe approaches to development of competitive advantages in the hospitality business in the regionru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.