Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5498
Title: Маркетинг инноваций
Other Titles: Маркетинг інновацій
Marketing innovation
Authors: Кухарская, Н.А.
Новошинская, Л.В.
Кухарська, Н.О.
Новошинська, Л.В.
Kuharskaya, N.
Novoshynska, L.
Citation: Кухарская Н. А. Маркетинг инноваций: учебное пособие / Н. А. Кухарская, Л. В. Новошинская. – Одеса: «Атлант ВОІ СОІУ», 2016. – 215 с.
Issue Date: 2016
Publisher: «Атлант ВОІ СОІУ»
Keywords: инновации
внутренний и международный маркетинг инноваций
маркетинг научных исследований
маркетинг инноваций на предприятии
стратегический маркетинг
тактический маркетинг
хайтек-маркетинг
«подрывные» инновации
інновації
внутрішній і міжнародний маркетинг інновацій
маркетинг наукових досліджень
маркетинг інновацій на підприємстві
стратегічний маркетинг
тактичний маркетинг
хайтек-маркетинг
«підривні» інновації
innovation
domestic and international marketing of innovation
marketing research
marketing innovation in the enterprise
strategic marketing
tactical marketing
high-tech marketing
"disruptive" innovation
Abstract: В учебном пособии глубоко изучена роль маркетинга в инновационном развитии современного общества. Системно исследованы основные виды маркетинга инноваций, а именно: внутренний и международный маркетинг инноваций; маркетинг контрактных (научных) исследований; маркетинг инноваций на предприятии; маркетинг устаревших, современных и новых технологий; стратегический маркетинг; тактический маркетинг; хайтек-маркетинг та «подрывные» инновации. Представлены основные концепции маркетинга инноваций.
У навчальному посібнику глибоко вивчена роль маркетингу в інноваційному розвитку сучасного суспільства. Системно досліджено основні види маркетингу інновацій, а саме: внутрішній і міжнародний маркетинг інновацій; маркетинг контрактних (наукових) досліджень; маркетинг інновацій на підприємстві; маркетинг застарілих, сучасних і нових технологій; стратегічний маркетинг; тактичний маркетинг; хайтек-маркетинг та «підривні» інновації. Представлені основні концепції маркетингу інновацій.
The tutorial is deeply studied the role of marketing in the innovative development of modern society. Systematically studied the main types of marketing innovations, namely: domestic and international marketing of innovation; marketing contract (scientific) research; marketing innovation in the enterprise; marketing outdated, contemporary and new technologies; strategic marketing; tactical marketing; tech marketing is the "disruptive" innovation. The basic concept of marketing innovation.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5498
ISBN: 978-617-7253-62-3
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркетинг инноваций.pdf3,15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.