Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5498
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКухарская, Н.А.-
dc.contributor.authorНовошинская, Л.В.-
dc.contributor.authorКухарська, Н.О.-
dc.contributor.authorНовошинська, Л.В.-
dc.contributor.authorKuharskaya, N.-
dc.contributor.authorNovoshynska, L.-
dc.date.accessioned2016-12-20T12:57:17Z-
dc.date.available2016-12-20T12:57:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКухарская Н. А. Маркетинг инноваций: учебное пособие / Н. А. Кухарская, Л. В. Новошинская. – Одеса: «Атлант ВОІ СОІУ», 2016. – 215 с.ru_RU
dc.identifier.isbn978-617-7253-62-3-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5498-
dc.description.abstractВ учебном пособии глубоко изучена роль маркетинга в инновационном развитии современного общества. Системно исследованы основные виды маркетинга инноваций, а именно: внутренний и международный маркетинг инноваций; маркетинг контрактных (научных) исследований; маркетинг инноваций на предприятии; маркетинг устаревших, современных и новых технологий; стратегический маркетинг; тактический маркетинг; хайтек-маркетинг та «подрывные» инновации. Представлены основные концепции маркетинга инноваций.ru_RU
dc.description.abstractУ навчальному посібнику глибоко вивчена роль маркетингу в інноваційному розвитку сучасного суспільства. Системно досліджено основні види маркетингу інновацій, а саме: внутрішній і міжнародний маркетинг інновацій; маркетинг контрактних (наукових) досліджень; маркетинг інновацій на підприємстві; маркетинг застарілих, сучасних і нових технологій; стратегічний маркетинг; тактичний маркетинг; хайтек-маркетинг та «підривні» інновації. Представлені основні концепції маркетингу інновацій.-
dc.description.abstractThe tutorial is deeply studied the role of marketing in the innovative development of modern society. Systematically studied the main types of marketing innovations, namely: domestic and international marketing of innovation; marketing contract (scientific) research; marketing innovation in the enterprise; marketing outdated, contemporary and new technologies; strategic marketing; tactical marketing; tech marketing is the "disruptive" innovation. The basic concept of marketing innovation.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisher«Атлант ВОІ СОІУ»ru_RU
dc.subjectинновацииru_RU
dc.subjectвнутренний и международный маркетинг инновацийru_RU
dc.subjectмаркетинг научных исследованийru_RU
dc.subjectмаркетинг инноваций на предприятииru_RU
dc.subjectстратегический маркетингru_RU
dc.subjectтактический маркетингru_RU
dc.subjectхайтек-маркетингru_RU
dc.subject«подрывные» инновацииru_RU
dc.subjectінноваціїru_RU
dc.subjectвнутрішній і міжнародний маркетинг інноваційru_RU
dc.subjectмаркетинг наукових дослідженьru_RU
dc.subjectмаркетинг інновацій на підприємствіru_RU
dc.subjectстратегічний маркетингru_RU
dc.subjectтактичний маркетингru_RU
dc.subjectхайтек-маркетингru_RU
dc.subject«підривні» інноваціїru_RU
dc.subjectinnovationru_RU
dc.subjectdomestic and international marketing of innovationru_RU
dc.subjectmarketing researchru_RU
dc.subjectmarketing innovation in the enterpriseru_RU
dc.subjectstrategic marketingru_RU
dc.subjecttactical marketingru_RU
dc.subjecthigh-tech marketingru_RU
dc.subject"disruptive" innovationru_RU
dc.titleМаркетинг инновацийru_RU
dc.title.alternativeМаркетинг інноваційru_RU
dc.title.alternativeMarketing innovationru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг инноваций.pdf3,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.