Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5501
Назва: Соціокультурна направленість навчання іноземної мови студентів – майбутніх економістів
Інші назви: Социокультурная направленность обучения иностранному языку студентов – будущих экономистов
The socio-cultural orientation of teaching students – future economists a foreign language
Автори: Барабаш, Ю.Г.
Барабаш, Ю.Г.
Barabash, Y.
Бібліографічний опис: Барабаш Ю. Г. Соціокультурна направленість навчання іноземної мови студентів-майбутніх економістів / Ю. Г. Барабаш // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2014. – № 4. – С. 52-61.
Дата публікації: 2014
Ключові слова: соціокультурна компетенція
комунікативна компетенція
міжкультурна комунікація
соціокультурний компонент
професійне середовище
социокультурная компетенция
коммуникативная компетенция
межкультурная коммуникация
социокультурный компонент
профессиональная середа
socio-cultural competence
communicative competence
intercultural communication
socio-cultural component
professional environment
Короткий огляд (реферат): Автором даної статті розглядається поняття соціокультуної компетенції у контексті професійної компетентності майбутніх фахівців з економіки. Наголошується на важливості формування соціокультурної компетенції студентів – майбутніх економістів як невід’ємної складової комунікативної компетенції. У статті зроблено аналіз соціокультурної направленості підручників британських видавництв з вивчення ділової англійської мови, наповнення їх соціокультурною тематикою, наведено приклади завдань, які направлені на формування соціокультурної компетенції, розглянуто деякі з методів та засобів удосконалення соціокультурної компетенції студентів – майбутніх економістів.
Автором данной статьи рассматривается понятие социокультурной компетенции в контексте профессиональной компетентности будущих специалистов в сфере экономики. Подчеркивается важность формирования социокультурной компетенции студентов – будущих экономистов как неотъемлемой составляющей коммуникативной компетенции. В статье проанализирована социокультурная направленность учебников британских издательств по изучению делового иностранного языка, их наполнение социокультурной тематикой, приведены примеры заданий, направленных на формирование социокультурной компетенции, рассмотрены некоторые из методов и средств совершенствования социокультурной компетенции студентов – будущих экономистов.
The author of this article considers the concept of socio-cultural competence in the context of the professional competence of future specialists in the field of economy. The author emphasizes the importance of improving socio-cultural competence of students – future economists as an integral component of communicative competence. The socio-cultural orientation of textbooks in business English of British publishers, social and cultural content of the textbooks are analyzed in the article, examples of tasks aimed at socio-cultural competence forming are given, some methods and techniques of improving socio-cultural competence of students – future economists are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5501
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.