Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5501
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарабаш, Ю.Г.-
dc.contributor.authorБарабаш, Ю.Г.-
dc.contributor.authorBarabash, Y.-
dc.date.accessioned2016-12-23T11:42:28Z-
dc.date.available2016-12-23T11:42:28Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБарабаш Ю. Г. Соціокультурна направленість навчання іноземної мови студентів-майбутніх економістів / Ю. Г. Барабаш // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2014. – № 4. – С. 52-61.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5501-
dc.description.abstractАвтором даної статті розглядається поняття соціокультуної компетенції у контексті професійної компетентності майбутніх фахівців з економіки. Наголошується на важливості формування соціокультурної компетенції студентів – майбутніх економістів як невід’ємної складової комунікативної компетенції. У статті зроблено аналіз соціокультурної направленості підручників британських видавництв з вивчення ділової англійської мови, наповнення їх соціокультурною тематикою, наведено приклади завдань, які направлені на формування соціокультурної компетенції, розглянуто деякі з методів та засобів удосконалення соціокультурної компетенції студентів – майбутніх економістів.ru_RU
dc.description.abstractАвтором данной статьи рассматривается понятие социокультурной компетенции в контексте профессиональной компетентности будущих специалистов в сфере экономики. Подчеркивается важность формирования социокультурной компетенции студентов – будущих экономистов как неотъемлемой составляющей коммуникативной компетенции. В статье проанализирована социокультурная направленность учебников британских издательств по изучению делового иностранного языка, их наполнение социокультурной тематикой, приведены примеры заданий, направленных на формирование социокультурной компетенции, рассмотрены некоторые из методов и средств совершенствования социокультурной компетенции студентов – будущих экономистов.-
dc.description.abstractThe author of this article considers the concept of socio-cultural competence in the context of the professional competence of future specialists in the field of economy. The author emphasizes the importance of improving socio-cultural competence of students – future economists as an integral component of communicative competence. The socio-cultural orientation of textbooks in business English of British publishers, social and cultural content of the textbooks are analyzed in the article, examples of tasks aimed at socio-cultural competence forming are given, some methods and techniques of improving socio-cultural competence of students – future economists are considered.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectсоціокультурна компетенціяru_RU
dc.subjectкомунікативна компетенціяru_RU
dc.subjectміжкультурна комунікаціяru_RU
dc.subjectсоціокультурний компонентru_RU
dc.subjectпрофесійне середовищеru_RU
dc.subjectсоциокультурная компетенцияru_RU
dc.subjectкоммуникативная компетенцияru_RU
dc.subjectмежкультурная коммуникацияru_RU
dc.subjectсоциокультурный компонентru_RU
dc.subjectпрофессиональная середаru_RU
dc.subjectsocio-cultural competenceru_RU
dc.subjectcommunicative competenceru_RU
dc.subjectintercultural communicationru_RU
dc.subjectsocio-cultural componentru_RU
dc.subjectprofessional environmentru_RU
dc.titleСоціокультурна направленість навчання іноземної мови студентів – майбутніх економістівru_RU
dc.title.alternativeСоциокультурная направленность обучения иностранному языку студентов – будущих экономистовru_RU
dc.title.alternativeThe socio-cultural orientation of teaching students – future economists a foreign languageru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.