Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5502
Назва: Формування стресостійкості майбутніх менеджерів організацій у процесі адаптації до учбової діяльності у вищому навчальному закладі
Інші назви: Формирование стресостойкости будущих менеджеров организаций в процессе адаптации к учебной деятельности в высших учебных заведениях
Formation of future stress management organizations in the process of adaptation to training activities in higher education
Автори: Галашова, О.Г.
Галашова, Е.Г.
Galashova, O.
Бібліографічний опис: Галашова О. Г. Формування стресостійкості майбутніх менеджерів організацій у процесі адаптації до учбової діяльності у вищому навчальному закладі / О. Г. Галашова // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія. – 2015. – Вип. 43. – С. 392-395.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: стресостійкість
адаптація
менеджер
рівновага
інтерактивна взаємодія
стрессоустойчивость
адаптация
менеджер
равновесие
интерактивное взаимодействие
stress hardiness
adaptation
manager
balance
interaction
Короткий огляд (реферат): Стаття розглядає проблему стресостійкості як важливу професійну якість майбутніх менеджерів організацій. Визначено педагогічні умови для подолання труднощів адаптації студентів до нового робочого та соціального оточення у процесі учбової діяльності. Процес адаптації до нового середовища розглянуто у зв’язку з формуванням ресурсів стресостійкості Запропоновано введення проблемних елементів під час навчальної інтерактивної взаємодії.
Статья рассматривает проблему стрессоустойчивости как важную профессиональное качество будущих менеджеров организаций. Определены педагогические условия для преодоления трудностей адаптации студентов к новому рабочему и социального окружения в процессе учебной деятельности. Процесс адаптации к новой среде рассмотрено в связи с формированием ресурсов стрессоустойчивости Предложено введение проблемных элементов при учебной интерактивного взаимодействия.
The article deals with the problem of stress hardiness as an important professional quality of future managers of business organizations. Defined pedagogical conditions for overcoming difficulties during the process of students adaptation to the new social and working environment . Stress hardiness is considered in connection with adaptation and assimilation processes. Suggested introduction of problem elements during the educational interaction. Tolerance to ambiguity is formed during the cooperative work in small groups of collaboration. The role of the leader is distinguished as a role of a coordinator of common efforts in achieving success. Significant is the desire and ability of every participant of educational interaction to creative work and problem solving to ensure self-confidence and self-realization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5502
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.