Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5508
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаласюк, С.С.-
dc.contributor.authorГаласюк, С.С.-
dc.contributor.authorGalasyuk, S.-
dc.date.accessioned2016-12-26T09:45:01Z-
dc.date.available2016-12-26T09:45:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГаласюк С. С. Світовий та вітчизняний досвід функціонування курортних готелів / С. С. Галасюк, Т. Ю. Апанасенко // Національні особливості та світові тенденції соціально-економічного розвитку країни: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 18-19.11.2016 р. – Дніпро: Перспектива, 2016. – Ч. 1. – C. 80-84.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5508-
dc.description.abstractВизначено основні специфічні риси курортних готелів як підприємств для відпочинку та оздоровлення туристів. Виявлено основні проблеми функціонування курортних готелів. Узагальнено відомості про розташування курортних готелів по окремих країнах та макрорегіонах світу. Проаналізовано дані про наявність курортних готелів в Україні та їх загальну інфраструктуру. Досліджено відгуки клієнтів про якість обслуговування в курортних готелях. Зроблено висновок про необхідність державної підтримки готелів курортного призначення для підвищення їх конкурентоспроможності.ru_RU
dc.description.abstractОпределены основные специфические черты курортных гостиниц как предприятий для отдыха и оздоровления туристов. Выявлены основные проблемы функционирования курортных гостиниц. Обобщены сведения о расположении курортных гостиниц по отдельным странам и макрорегионам мира. Проанализированы данные о наличии курортных отелей в Украине и их общей инфраструктуре. Исследованы отзывы клиентов о качестве обслуживания в курортных гостиницах. Сделан вывод о необходимости государственной поддержки отелей курортного назначения для повышения их конкурентоспособности.-
dc.description.abstractThe main peculiar features of resort hotels as enterprises for rest and improvement of tourists are defined. The main problems of functioning of resort hotels are revealed. Data on an arrangement of resort hotels over the certain countries and macroregions of the world are generalized. Data on existence of resort hotels in Ukraine and their general infrastructure are analysed. Customer reviews about quality of service in resort hotels are investigated. The conclusion is drawn on need of the state support of hotels of resort appointment for increase in their competitiveness.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНО «Перспектива»ru_RU
dc.subjectкурортний готельru_RU
dc.subjectфункціонування курортних готелівru_RU
dc.subjectсвітовий та вітчизняний досвідru_RU
dc.subjectкурортная гостиницаru_RU
dc.subjectфункционирование курортных гостиницru_RU
dc.subjectмировой и отечественный опытru_RU
dc.subjectresort hotelru_RU
dc.subjectfunctioning of resort hotelsru_RU
dc.subjectinternational and domestic experienceru_RU
dc.titleСвітовий та вітчизняний досвід функціонування курортних готелівru_RU
dc.title.alternativeМировой и отечественный опыт функционирования курортных гостиницru_RU
dc.title.alternativeInternational and domestic experience of functioning of resort hotelsru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.