Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 33.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2017PR в маркетинговій діяльності вищого навчального закладу (на прикладі Міжнародного конкурсу для студентів та школярів «Реклама-Фест»)Анцупова, М.Л.
2017Комунікаційна політика в системі маркетингу на прикладі магазину одягу «Meelan»Руснак, М.В.
2017Event-маркетинг в діяльності вищого навчального закладу (на прикладі Міжнародного конкурсу для студентів та школярів “Реклама-Фест”Матчина, В.В.
2017Формування конкурентних переваг підприємства послуг студії танцю «INFLOW» на основі маркетингових дослідженьКоваленко, А.С.
2017Інтернет-маркетинг вищого навчального закладу (на прикладі Міжнародного конкурсу для студентів та школярів “Реклама-Фест”)Кацан, М.Ю.
2017Мотиви і стимули до праці та їх роль у підвищенні ефективності організаціїГараба, О.О.
2017Проектування системи набору і відбору персоналуВасильєва, І.М.
2017Шляхи підвищення ефективності управління персоналомГусєва, А.І.
2017Організація системи навчання персоналу: перепідготовка і підвищення його кваліфікації (на прикладі ПАТ «Одескабель»)Шаповалова, К.Ю.
2017Конкурентоспроможність персоналу організації та шляхи її підвищення (на прикладі туристичного агентства «Жирафф»)Федорук, М.В.