Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 48.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2019Маркетингова стратегія компанії на ринку В2ВКоглер, Т.В.
2019Розвиток додаткових послуг спортивно-оздоровчого характеру у високо категорійних засобах розміщення туристівГросул, Т.С.
2019Дослідження процесу глобалізації готельного бізнесуБілокінь, Н.В.
2019Туризм як фактор забезпечення якості життя в УкраїніШпак, Т.Г.
2019Шляхи підвищення ефективності діяльності ТОВ «Селезньов Тур» на засадах впровадження цифрових технологій бронювання транспортних послугБалабан, І.Г.
2019Удосконалення міжнародного Інтернет-маркетингу компанії (на прикладі «SW Agency»)Шараєвська, І.В.
2019Асортимент, якість та експертиза щебеню гранітногоПроценко, К.В.
2019Стан та перспективи підвищення ефективності експортної діяльності підприємства кабельної промисловості (на прикладі ПАТ «Одескабель»)Франциан, В.А.
2019Експертиза якості та розробка заходів щодо забезпечення прав споживачів при реалізації свіжого м’яса в торговельній мережіСкомороха, Т.О.
2019Комунікативна політика в системі маркетингу ДП «Адідас-Україна»Бостан, Г.А.