Факультет міжнародної економіки : [424] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 424
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2024Стратегія логістики вантажного комплнксу ТОВ «МІжнародний аеропорт Одеса»Тімченко, М.О.
2024Стратегія бренду в сфері освітніх послуг (на прикладі факультету міжнародної економіки ОНЕУ)Янкова, Р.Ф.
2024Комунікативна політика в системі маркетингу торговельного підприємства Harley-Davidson Odesa (ТОВ «МОТОФОКС»)Познякова, А.С.
2024Комунікативна політика в системі маркетингу торговельного підприємства Harley-Davidson Odesa (ТОВ «МОТОФОКС»)Познякова, А.С.
2024Використання івент-маркетингу в діяльності закладів вищої освіти (на прикладі Міжнародного конкурсу для студентів і школярів «Реклама-Фест»)Орловська, С.С.
2024Розробка стратегії просування івент-заходів ЗВО (на прикладі Міжнародного конкурсу для студентів і школярів «Реклама-Фест»)Марчук, І.С.
2024Удосконалення стратегії логістичного обслуговування ТОВ «Фьорст ВейМаксименко, В.П.
2024Аналіз та удосконалення ефективності рекламної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «ІНТЕРТОП УКРАЇНА»)Любченко, К.М.
2024«Маркетингова стратегія ТОВ «АКС-Одеса»Кльован, Б.О.
2024Теоретико-методологічні основи аналізу та оптимізації товарної стратегії торговельної мережі «Таврія В» в умовах економічної турбулентностіЗвонарьов, М.Ю.
2024Удосконалення комунікативної політики в системі маркетингу на прикладі ТДВ «Золотоніський Маслоробний Комбінат»Жорнова, Д.В.
2024Формування ефективного позиціонування бренду (на прикладі ТМ «Одеський Коровай»)Дунаєвський, Д.Ф.
2024Стан та перспективи розвитку морської торгівлі України в умовах воєнного стануПопов, Д.О.
2024Удосконалення міжнародної маркетингової діяльності українських дистриб'юторів сектору мобільних аксесуарівБойко, Н.О.
2024Удосконалення напрямків розвитку зовнішньої торгівлі країн з малою відкритою економікоюБілокоз, Т.Т.
2024Комунікативна політика в системі маркетингу ТОВ «Експертфан»Уколов, Г.Д.
2024Маркетинг промислового підприємства на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад»Перепельчук, В.В.
2024Логістична концепція в стратегічному управлінні підприємствомМіщеряков, Д.І.
2023Формування ефективного позиціонування бренду «Видання «Одеське життя»» (на прикладі ПП «Інформаційне агентство «Центр медіа»»)Масенко, Є.О.
2023Збутова політика в системі маркетингу аграрного підприємства ТОВ «РОЗКВІТНЕ-АГРО»Коршункова, Е.І.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 424