Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5537
Назва: Інтерактивні методи навчання в маркетингу
Інші назви: Интерактивные методы обучения в маркетинге
Interactive teaching methods in marketing
Автори: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Бібліографічний опис: Жарська І. О. Інтерактивні методи навчання в маркетингу: навчальний посібник / І. О. Жарська. – Одеса: Атлант, 2017. – 200 с.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Атлант
Ключові слова: маркетинг
інтерактивні технології навчання
кейси
навчальне підприємство
освітні послуги
PR-заходи
маркетинг
интерактивные технологии обучения
кейсы
учебное предприятие
образовательные услуги
PR-мероприятия
marketing
interactive learning technologies
case studies
training company
educational services
PR-events
навчальний посібник
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику розглянуто основні методи інтерактивного навчання, які використовуються для підготовки фахівців з маркетингу. Представлено метод Case Study і, відповідно, три авторських кейси з методичними рекомендаціями до них. Розглянуто досвід Одеського національного економічного університету зі створення навчального промислового підприємства. Наведені числові дані маркетингової частини інформаційної бази проекту. Наведено комплекс взаємопов’язаних завдань та рекомендації до виконання кожного з них.
В учебном пособии рассмотрены основные методы интерактивного обучения, которые используются для подготовки специалистов в сфере маркетинга. Представлен метод Case Study и, соответственно, три авторских кейса с методическими рекомендациями к выполнению каждого из них. Рассмотрен опыт Одесского национального экономического университета по созданию учебного промышленного предприятия. Приведены числовые данные маркетинговой части информационной базы проекта. Приведен комплекс взаимосвязанных заданий и рекомендации к выполнению каждого из них.
In the book the basic techniques of interactive training are offered. The method Case Study and, accordingly, three cases of copyright guidelines for them are considered. The experience of Odessa National Economic University to create an educational industrial enterprise. The numerical data of marketing information base project. An interrelated set of tasks and Recommendations to implement each of them.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5537
ISBN: 978-617-7253-63-0
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтерактивні методи навчання в маркетингу.pdf19,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.