Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5537
Title: Інтерактивні методи навчання в маркетингу
Other Titles: Интерактивные методы обучения в маркетинге
Interactive teaching methods in marketing
Authors: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Citation: Жарська І. О. Інтерактивні методи навчання в маркетингу: навчальний посібник / І. О. Жарська. – Одеса: Атлант, 2017. – 200 с.
Issue Date: 2017
Publisher: Атлант
Keywords: маркетинг
інтерактивні технології навчання
кейси
навчальне підприємство
освітні послуги
PR-заходи
маркетинг
интерактивные технологии обучения
кейсы
учебное предприятие
образовательные услуги
PR-мероприятия
marketing
interactive learning technologies
case studies
training company
educational services
PR-events
навчальний посібник
Abstract: У навчальному посібнику розглянуто основні методи інтерактивного навчання, які використовуються для підготовки фахівців з маркетингу. Представлено метод Case Study і, відповідно, три авторських кейси з методичними рекомендаціями до них. Розглянуто досвід Одеського національного економічного університету зі створення навчального промислового підприємства. Наведені числові дані маркетингової частини інформаційної бази проекту. Наведено комплекс взаємопов’язаних завдань та рекомендації до виконання кожного з них.
В учебном пособии рассмотрены основные методы интерактивного обучения, которые используются для подготовки специалистов в сфере маркетинга. Представлен метод Case Study и, соответственно, три авторских кейса с методическими рекомендациями к выполнению каждого из них. Рассмотрен опыт Одесского национального экономического университета по созданию учебного промышленного предприятия. Приведены числовые данные маркетинговой части информационной базы проекта. Приведен комплекс взаимосвязанных заданий и рекомендации к выполнению каждого из них.
In the book the basic techniques of interactive training are offered. The method Case Study and, accordingly, three cases of copyright guidelines for them are considered. The experience of Odessa National Economic University to create an educational industrial enterprise. The numerical data of marketing information base project. An interrelated set of tasks and Recommendations to implement each of them.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5537
ISBN: 978-617-7253-63-0
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Інтерактивні методи навчання в маркетингу.pdf19,08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.