Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5537
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, І.О.-
dc.contributor.authorЖарская, И.А.-
dc.contributor.authorZharska, I.-
dc.date.accessioned2017-01-12T08:25:32Z-
dc.date.available2017-01-12T08:25:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЖарська І. О. Інтерактивні методи навчання в маркетингу: навчальний посібник / І. О. Жарська. – Одеса: Атлант, 2017. – 200 с.ru_RU
dc.identifier.isbn978-617-7253-63-0-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5537-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику розглянуто основні методи інтерактивного навчання, які використовуються для підготовки фахівців з маркетингу. Представлено метод Case Study і, відповідно, три авторських кейси з методичними рекомендаціями до них. Розглянуто досвід Одеського національного економічного університету зі створення навчального промислового підприємства. Наведені числові дані маркетингової частини інформаційної бази проекту. Наведено комплекс взаємопов’язаних завдань та рекомендації до виконання кожного з них.ru_RU
dc.description.abstractВ учебном пособии рассмотрены основные методы интерактивного обучения, которые используются для подготовки специалистов в сфере маркетинга. Представлен метод Case Study и, соответственно, три авторских кейса с методическими рекомендациями к выполнению каждого из них. Рассмотрен опыт Одесского национального экономического университета по созданию учебного промышленного предприятия. Приведены числовые данные маркетинговой части информационной базы проекта. Приведен комплекс взаимосвязанных заданий и рекомендации к выполнению каждого из них.-
dc.description.abstractIn the book the basic techniques of interactive training are offered. The method Case Study and, accordingly, three cases of copyright guidelines for them are considered. The experience of Odessa National Economic University to create an educational industrial enterprise. The numerical data of marketing information base project. An interrelated set of tasks and Recommendations to implement each of them.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherАтлантru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectінтерактивні технології навчанняru_RU
dc.subjectкейсиru_RU
dc.subjectнавчальне підприємствоru_RU
dc.subjectосвітні послугиru_RU
dc.subjectPR-заходиru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectинтерактивные технологии обученияru_RU
dc.subjectкейсыru_RU
dc.subjectучебное предприятиеru_RU
dc.subjectобразовательные услугиru_RU
dc.subjectPR-мероприятияru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectinteractive learning technologiesru_RU
dc.subjectcase studiesru_RU
dc.subjecttraining companyru_RU
dc.subjecteducational servicesru_RU
dc.subjectPR-eventsru_RU
dc.subjectнавчальний посібник-
dc.titleІнтерактивні методи навчання в маркетингуru_RU
dc.title.alternativeИнтерактивные методы обучения в маркетингеru_RU
dc.title.alternativeInteractive teaching methods in marketingru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інтерактивні методи навчання в маркетингу.pdf19,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.