Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5540
Назва: Маркетинг стейкхолдерів: теоретичні аспекти та проблеми впровадження
Інші назви: Маркетинг стейкхолдеров: теоретические аспекты и проблемы внедрения
Stakeholder marketing: theoretical aspects and introduction problems
Автори: Попова, Н.В.
Попова, Н.В.
Popova, N.
Бібліографічний опис: Маркетинг стейкхолдерів: теоретичні аспекти та проблеми впровадження / Н. В. Попова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2016. – № 60 (1). – С. 169-178.– ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: маркетинг стейкхолдерів
мережі стейкхолдерів
принципи маркетингу стейкхолдерів
транспортно-логістичні системи
кластери
маркетинг стейкхолдеров
сети стейкхолдеров
принципы маркетинга стейкхолдеров
транспортно-логистические системы
кластеры
stakeholder marketing
a network of stakeholders
stakeholder marketing principles
transport and logistic systems
clusters
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблеми розвитку маркетингу стейкхолдерів на підприємствах транспортно-логістичної системи, як концепції, що має більш широкий погляд на маркетингову діяльність, ніж традиційний маркетинг. На основі аналізу стейкхолдерського підходу в управлінні та положень маркетингу стейкхолдерів визначено його основні принципи та відмінності від традиційного маркетингу для підприємств транспортно-логістичної системи, запропоновано основні етапи впровадження. Розглянуто проблеми впровадження маркетингу стейкхолдерів на підприємствах України, вирішення яких сприятиме їх інтеграції до європейської та світової транспортно-логістичної системи. Визначено подальші напрямки наукових досліджень щодо розвитку маркетингу стейкхолдерів.
В статье рассмотрены проблемы развития маркетинга стейкхолдеров на предприятиях транспортно-логистической системы, как концепции, которая имеет более широкий взгляд на маркетинговую деятельность, чем традиционный маркетинг. На основе анализа стейкхолдерского подхода в управлении и положений маркетинга стейкхолдеров определены его основные принципы и отличия от традиционного маркетинга для предприятий транспортно-логистической системы, предложены этапы внедрения. Рассмотрены проблемы внедрения маркетинга стейкхолдеров на предприятиях Украины, решение которых будет способствовать их интеграции в европейскую и мировую транспортно-логистическую систему. Определены дальнейшие направления научных исследований относительно развития маркетинга стейкхолдеров.
In the article, the problems of stakeholder marketing formation at the enterprises of transport and logistic systems are considered to be a concept that has a broader view of marketing activity than traditional marketing. By analyzing the stakeholder approach in the management and stakeholder marketing provisions, the key principles and differences from traditional marketing are identified for the enterprises of transport and logistic system of Ukraine, the stages of implementation are proposed. The problems of implementation of stakeholder marketing at the enterprises of Ukraine, the decision which will facilitate their integration into the European and global transport and logistics system have been studied. Further areas of scientific research regarding the stakeholder marketing development are identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5540
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 60



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.