Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопова, Н.В.-
dc.contributor.authorПопова, Н.В.-
dc.contributor.authorPopova, N.-
dc.date.accessioned2017-01-12T09:52:39Z-
dc.date.available2017-01-12T09:52:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМаркетинг стейкхолдерів: теоретичні аспекти та проблеми впровадження / Н. В. Попова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2016. – № 60 (1). – С. 169-178.– ISSN 2313-4569.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5540-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблеми розвитку маркетингу стейкхолдерів на підприємствах транспортно-логістичної системи, як концепції, що має більш широкий погляд на маркетингову діяльність, ніж традиційний маркетинг. На основі аналізу стейкхолдерського підходу в управлінні та положень маркетингу стейкхолдерів визначено його основні принципи та відмінності від традиційного маркетингу для підприємств транспортно-логістичної системи, запропоновано основні етапи впровадження. Розглянуто проблеми впровадження маркетингу стейкхолдерів на підприємствах України, вирішення яких сприятиме їх інтеграції до європейської та світової транспортно-логістичної системи. Визначено подальші напрямки наукових досліджень щодо розвитку маркетингу стейкхолдерів.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассмотрены проблемы развития маркетинга стейкхолдеров на предприятиях транспортно-логистической системы, как концепции, которая имеет более широкий взгляд на маркетинговую деятельность, чем традиционный маркетинг. На основе анализа стейкхолдерского подхода в управлении и положений маркетинга стейкхолдеров определены его основные принципы и отличия от традиционного маркетинга для предприятий транспортно-логистической системы, предложены этапы внедрения. Рассмотрены проблемы внедрения маркетинга стейкхолдеров на предприятиях Украины, решение которых будет способствовать их интеграции в европейскую и мировую транспортно-логистическую систему. Определены дальнейшие направления научных исследований относительно развития маркетинга стейкхолдеров.-
dc.description.abstractIn the article, the problems of stakeholder marketing formation at the enterprises of transport and logistic systems are considered to be a concept that has a broader view of marketing activity than traditional marketing. By analyzing the stakeholder approach in the management and stakeholder marketing provisions, the key principles and differences from traditional marketing are identified for the enterprises of transport and logistic system of Ukraine, the stages of implementation are proposed. The problems of implementation of stakeholder marketing at the enterprises of Ukraine, the decision which will facilitate their integration into the European and global transport and logistics system have been studied. Further areas of scientific research regarding the stakeholder marketing development are identified.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетинг стейкхолдерівru_RU
dc.subjectмережі стейкхолдерівru_RU
dc.subjectпринципи маркетингу стейкхолдерівru_RU
dc.subjectтранспортно-логістичні системиru_RU
dc.subjectкластериru_RU
dc.subjectмаркетинг стейкхолдеровru_RU
dc.subjectсети стейкхолдеровru_RU
dc.subjectпринципы маркетинга стейкхолдеровru_RU
dc.subjectтранспортно-логистические системыru_RU
dc.subjectкластерыru_RU
dc.subjectstakeholder marketingru_RU
dc.subjecta network of stakeholdersru_RU
dc.subjectstakeholder marketing principlesru_RU
dc.subjecttransport and logistic systemsru_RU
dc.subjectclustersru_RU
dc.titleМаркетинг стейкхолдерів: теоретичні аспекти та проблеми впровадженняru_RU
dc.title.alternativeМаркетинг стейкхолдеров: теоретические аспекты и проблемы внедренияru_RU
dc.title.alternativeStakeholder marketing: theoretical aspects and introduction problemsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 60



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.