Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5563
Назва: Малый бизнес в сфере туризма и гостеприимства как фактор социального предпринимательства
Інші назви: Малий бізнес в сфері туризму і гостинності як фактор соціального підприємництва
Small business of tourism and hospitality in the context of the social entrepreneurship development
Автори: Нездойминов, С.Г.
Шикина, О.В.
Нездоймінов, С.Г.
Шикіна, О.В.
Nezdoyminov, S.
Shykina, O.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: социальное предпринимательство
малый бизнес
сфера гостеприимства
туризм
рынок гостиничных услуг
факторы внешней среды
конкуренция
соціальне підприємництво
малий бізнес
сфера гостинності
туризм
ринок готельних послуг
фактори зовнішнього середовища
конкуренція
social entrepreneurship
small business
the hospitality
tourism
hotel services market
environmental factors
competition
Короткий огляд (реферат): Тезисы посвящены решению проблем активизации развития малого бизнеса в сфере гостиничных услуг. Раскрыта сущность социального предпринимательства как формы ведения семейного и малого бизнеса, его роль в создание новых рабочих мест. Проанализированы факторы, которые влияют на принятие решения предпринимателем о вхождении в малый гостиничный бизнес. Выделены факторы роста конкурентоспособности малого бизнеса в сфере гостеприимства. Определены основные проблемы малых гостиниц в их взаимоотношениях с государственными органами.
Тези присвячено вирішенню проблем активізації розвитку малого бізнесу в сфері готельних послуг. Розкрито сутність соціального підприємництва як форми ведення сімейного і малого бізнесу, його роль у створення нових робочих місць. Проаналізовано фактори, які впливають на прийняття рішення підприємцем про входження в малий готельний бізнес. Виділено чинники зростання конкурентоспроможності малого бізнесу в сфері гостинності. Визначено основні проблеми малих готелів в їхніх взаєминах з державними органами.
This paper is devoted to the solving of the problems of activization of small business development in the field of hotel services. The essence of social entrepreneurship as a form of family and small business is revealed; its role in the creation of new jobs is shown. The factors that influence the decision of the entrepreneur to start a small hotel business are analyzed. The factors that increase the competitiveness of small businesses in the hospitality industry are marked. The main problems of small hotels in their relations with public authorities are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5563
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.