Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5563
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНездойминов, С.Г.-
dc.contributor.authorШикина, О.В.-
dc.contributor.authorНездоймінов, С.Г.-
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorNezdoyminov, S.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.date.accessioned2017-01-24T12:13:22Z-
dc.date.available2017-01-24T12:13:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5563-
dc.description.abstractТезисы посвящены решению проблем активизации развития малого бизнеса в сфере гостиничных услуг. Раскрыта сущность социального предпринимательства как формы ведения семейного и малого бизнеса, его роль в создание новых рабочих мест. Проанализированы факторы, которые влияют на принятие решения предпринимателем о вхождении в малый гостиничный бизнес. Выделены факторы роста конкурентоспособности малого бизнеса в сфере гостеприимства. Определены основные проблемы малых гостиниц в их взаимоотношениях с государственными органами.ru_RU
dc.description.abstractТези присвячено вирішенню проблем активізації розвитку малого бізнесу в сфері готельних послуг. Розкрито сутність соціального підприємництва як форми ведення сімейного і малого бізнесу, його роль у створення нових робочих місць. Проаналізовано фактори, які впливають на прийняття рішення підприємцем про входження в малий готельний бізнес. Виділено чинники зростання конкурентоспроможності малого бізнесу в сфері гостинності. Визначено основні проблеми малих готелів в їхніх взаєминах з державними органами.-
dc.description.abstractThis paper is devoted to the solving of the problems of activization of small business development in the field of hotel services. The essence of social entrepreneurship as a form of family and small business is revealed; its role in the creation of new jobs is shown. The factors that influence the decision of the entrepreneur to start a small hotel business are analyzed. The factors that increase the competitiveness of small businesses in the hospitality industry are marked. The main problems of small hotels in their relations with public authorities are given.-
dc.language.isoruru_RU
dc.subjectсоциальное предпринимательствоru_RU
dc.subjectмалый бизнесru_RU
dc.subjectсфера гостеприимстваru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectрынок гостиничных услугru_RU
dc.subjectфакторы внешней средыru_RU
dc.subjectконкуренцияru_RU
dc.subjectсоціальне підприємництвоru_RU
dc.subjectмалий бізнесru_RU
dc.subjectсфера гостинностіru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectринок готельних послугru_RU
dc.subjectфактори зовнішнього середовищаru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectsocial entrepreneurshipru_RU
dc.subjectsmall businessru_RU
dc.subjectthe hospitalityru_RU
dc.subjecttourismru_RU
dc.subjecthotel services marketru_RU
dc.subjectenvironmental factorsru_RU
dc.subjectcompetitionru_RU
dc.titleМалый бизнес в сфере туризма и гостеприимства как фактор социального предпринимательстваru_RU
dc.title.alternativeМалий бізнес в сфері туризму і гостинності як фактор соціального підприємництваru_RU
dc.title.alternativeSmall business of tourism and hospitality in the context of the social entrepreneurship developmentru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.