Обґрунтування проекту впровадження нової продукції на підприємстві ТОВ «Агроком»
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою дипломної роботи є аналіз особливостей організації діяльності підприємства на етапі розробки та впровадження нових інноваційних продуктів. Для реалізації поставленої мети вирішено наступні завдання: проаналізовано діяльність підприємства; визначено перспективні напрямки впровадження нових продуктів на ТОВ «Агроком»; оцінена економічна ефективність впровадження нового продукту для ТОВ «Агроком».
Целью дипломной работы является анализ особенностей организации деятельности предприятия на этапе разработки и внедрения новых инновационных продуктов. Для реализации поставленной цели решены следующие задачи: проанализирована деятельность предприятия; определены перспективные направления внедрения новых продуктов на ООО «Агроком»; оценена экономическая эффективность внедрения нового продукта для ООО «Агроком».
The aim of the thesis is the analysis of organization of activity of the enterprise at the stage of development and introduction of new innovative products. To achieve this goal, solved the following tasks: analyze the activities of the enterprise; identified promising areas for introducing new products at OOO "Agrokom"; estimated cost-effectiveness of introducing a new product for LLC "Agrokom".
Целью дипломной работы является анализ особенностей организации деятельности предприятия на этапе разработки и внедрения новых инновационных продуктов. Для реализации поставленной цели решены следующие задачи: проанализирована деятельность предприятия; определены перспективные направления внедрения новых продуктов на ООО «Агроком»; оценена экономическая эффективность внедрения нового продукта для ООО «Агроком».
The aim of the thesis is the analysis of organization of activity of the enterprise at the stage of development and introduction of new innovative products. To achieve this goal, solved the following tasks: analyze the activities of the enterprise; identified promising areas for introducing new products at OOO "Agrokom"; estimated cost-effectiveness of introducing a new product for LLC "Agrokom".