Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5569
Title: Совершенствование управления маркетинговой деятельностью ЧП «Адепт-Комплект»
Other Titles: Удосконалення управління маркетинговою діяльністю ПП «Адепт-Комплект»
Improving the management of marketing activity of PE "Adept-Complect"
Authors: Бовбочан, О.В.
Issue Date: 2015
Keywords: маркетинговая деятельность
строительный бизнес
маркетингова діяльність
будівельний бізнес
marketing activity
construction business
Abstract: В работе был проведен анализ основных показателей хозяйственной деятельности ЧП «Адепт-Комплект» и рассчитаны показатели ликвидности и платежеспособности, что дает характеристику устойчивости финансового состояния организации. Кроме того, следует обратить внимание, что снижение объема выполнения строительных услуг за исследуемый период, в целом, негативно не отразилось на функционировании предприятия.
У роботі був проведений аналіз основних показників господарської діяльності ПП «Адепт-Комплект» та розраховані показники ліквідності і платоспроможності, що дає характеристику стійкості фінансового стану організації. Крім того, слід звернути увагу, що зниження обсягу виконання будівельних послуг за досліджуваний період, в цілому, негативно не позначилося на функціонуванні підприємства.
The work was the analysis of the main indicators of economic activity of PE "Adept-Set" and calculate the indicators of liquidity and solvency that characterizes the stability of the financial condition of the organization. In addition, one should note that the decline in construction services during the study period, in General, does not negatively impact on the functioning of the enterprise.
Description: Науковий керівник: к.е.н, доцент Карпенко Ю. В.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5569
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.