Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5574
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНгуен Хонг Ли-
dc.date.accessioned2017-01-26T13:08:42Z-
dc.date.available2017-01-26T13:08:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5574-
dc.descriptionКерівник: ст. викладач Кузнєцов А. М.ru_RU
dc.description.abstractМетою дипломної роботи є виявлення особливостей просування на ринку інноваційних продуктів. Для реалізації поставленої мети поставлені такі завдання: визначити сутність поняття «інноваційна діяльність»; дослідити сутність інновацій та інноваційного продукту, класифікувати їх; виявити особливості, стримуючи фактори та найбільш ефективні засоби просування різних видів інноваційних продуктів на різних етапах їх життєвого циклу; визначити найперспективніші напрямки для вдосконалення впровадження нових продуктів на ПАТ «Цемент»; проаналізувати фактори, що впливають на успіх інноваційної діяльності ПАТ «Цемент».ru_RU
dc.description.abstractЦелью дипломной работы является выявление особенностей продвижения на рынке инновационных продуктов. Для реализации поставленной цели поставлены следующие задачи: определить сущность понятия «инновационная деятельность»; исследовать сущность инноваций и инновационного продукта, классифицировать их; выявить особенности, сдерживая факторы и наиболее эффективные средства продвижения различных видов инновационных продуктов на различных этапах их жизненного цикла; определить наиболее перспективные направления для совершенствования внедрения новых продуктов на ОАО «Цемент»; проанализировать факторы, влияющие на успех инновационной деятельности ОАО «Цемент».-
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to identify characteristics of the market promotion of innovative products. To achieve this goal the following tasks: to define essence of concepts "innovation"; - to explore the essence of innovations and innovative products, to classify them; to identify the features, constraining factors and the most effective means of promoting different types of innovative products at various stages of their life cycle; to identify the most promising areas for improvement the introduction of new products at JSC "Cement"; to analyze the factors that affect the success of innovative activity of JSC "Cement".-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectінноваційна діяльністьru_RU
dc.subjectнова продукціяru_RU
dc.subjectцементru_RU
dc.subjectпідприємстваru_RU
dc.subjectинновационная деятельностьru_RU
dc.subjectновая продукцияru_RU
dc.subjectцементru_RU
dc.subjectпредприятияru_RU
dc.subjectinnovationru_RU
dc.subjectnew productsru_RU
dc.subjectcement businessesru_RU
dc.titleРозробка інноваційного проекту по виробництву нової продукції на ТОВ «Цемент»ru_RU
dc.title.alternativeРазработка инновационного проекта по производству новой продукции на ООО «Цемент»ru_RU
dc.title.alternativeDevelopment of an innovative project for the production of new products at OOO "Cement"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка інноваційного проекту по виробництву.pdf340,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.