Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5575
Назва: Організація маркетингової діяльності на ПАТ "Одескабель"
Інші назви: Организация маркетинговой деятельности на ПАО "Одескабель"
The organization of marketing activities at PJSC "Odeskabel"
Автори: Стефанець, К.П.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: маркетингова діяльність
підприємство
кабельна продукція
маркетинговая деятельность
предприятие
кабельная продукція
marketing activities
enterprise
cable industry
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є аналіз особливостей організації маркетингової діяльності підприємства та розробка заходів з її вдосконалення. Для реалізації поставленої мети потрібно вирішити наступні завдання: визначити поняття, цілі та задачі маркетингової діяльності; проаналізувати методику планування маркетингової діяльності; проаналізувати процес формування маркетингової діяльності на підприємстві; проаналізувати фактори, що впливають на маркетингову діяльність на ПАТ «Одескабель»; визначити найперспективніші напрямки для вдосконалення маркетингової діяльності на ПАТ «Одескабель»; виявити фактори, що впливають на успіх маркетингової діяльності; оцінити вплив факторів на маркетингову діяльність на ПАТ «Одескабель»; оцінити економічну ефективність запропонованих заходів для ПАТ «Одескабель».
Целью дипломной работы является анализ особенностей организации маркетинговой деятельности предприятия и разработка мероприятий по ее совершенствованию. Для реализации поставленной цели нужно решить следующие задачи: определить понятие, цели и задачи маркетинговой деятельности; проанализировать методику планирования маркетинговой деятельности; проанализировать процесс формирования маркетинговой деятельности на предприятии; проанализировать факторы, влияющие на маркетинговую деятельность на ПАО «Одескабель»; определить наиболее перспективные направления для совершенствования маркетинговой деятельности на ПАО «Одескабель»; выявить факторы, влияющие на успех маркетинговой деятельности; оценить влияние факторов на маркетинговую деятельность на ПАО «Одескабель»; оценить экономическую эффективность предложенных мероприятий для ПАО «Одескабель».
The aim of the thesis is the analysis of features of organization of marketing activity of the enterprise and the development of measures for its improvement. To achieve this goal you need to achieve the following objectives: to define the concept, goals and objectives of marketing activities; to perform a method of planning the marketing activities; to perform the process of formation of marketing activity on the enterprise; to analyse the factors influencing the marketing activities at PJSC "Odeskabel"; to identify the most promising areas for improvement of the marketing activities at PJSC "Odeskabel"; to identify factors that affect the success of marketing activities; to assess the influence of factors on marketing activity in PSC "Odeskabel"; to assess the economic efficiency of the proposed events for the PJSC "Odeskabel".
Опис: Науковий керівник: Кузнєцов А. М.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5575
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Організація маркетингової діяльності на ПАТ Одескабель.pdf354,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.