Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5578
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад»
Інші назви: Совершенствование маркетинговой деятельности ООО «Телекарт-Прибор»
The improvement of marketing activity of "Telecard-Pribor"
Автори: Шевцова, А.І.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: маркетингова діяльність
приладобудівний завод
маркетинговая деятельность
приборостроительный завод
marketing activities
instrument-making plant
Короткий огляд (реферат): Мета дипломної роботи. Розробка заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Для досягнення мети дослідження представляється доцільним вирішити такі завдання:розкрити сутність і зміст маркетингової діяльності підприємства; проаналізувати загальну діяльність підприємства і виявити тенденції до розвитку; провести аналіз маркетингової діяльності на підприємстві виявити проблеми в галузі маркетингу; розробити пропозиції щодо покращення маркетингової діяльності на підприємстві.
Цель дипломной работы. Разработка мероприятий по совершенствованию маркетинговой деятельности предприятия. Для достижения цели исследования представляется целесообразным решить следующие задачи: раскрыть сущность и содержание маркетинговой деятельности предприятия; проанализировать общую деятельность предприятия и выявить тенденции развития; провести анализ маркетинговой деятельности на предприятии выявить проблемы в области маркетинга; разработать предложения по улучшению маркетинговой деятельности на предприятии.
The aim of the thesis. Development of measures for the improvement of marketing activity of the enterprise. To achieve the objectives of the study, it seems appropriate to solve the following tasks:to reveal the essence and content of marketing activities of the company; to perform General activities of the enterprise and to identify development trends; to analyze marketing activities in the enterprise to identify problems in the field of marketing; to develop proposals for improvement of marketing activities in the enterprise.
Опис: Науковий керівник: Пучкова Свiтлана Iгорiвна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5578
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад».pdf222,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.