Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5624
Title: Маркетинг у соціальних мережах як елемент інтегрованих маркетингових комунікацій
Other Titles: Маркетинг в социальных сетях как элемент интегрированных маркетинговых коммуникаций
Social media marketing as element of integrated marketing communications
Authors: Шкурупська, І.О.
Шкурупская, И.А.
Shkurupska, I.
Citation: Шкурупська І. О. Маркетинг у соціальних мережах як елемент інтегрованих маркетингових комунікацій / І. О. Шкурупська // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоровя: тези доповідей ХХІV міжн. наук.-практ. конф. (м. Харків, 18-20 травня 2016 р.). – Харків: НТУ «ХПІ», 2016. – Ч. 3. – С. 347.
Issue Date: 2016
Publisher: НТУ «ХПІ»
Keywords: інтегровані маркетингові комунікації
синергетичний ефект
соціальні мережі
интегрированные маркетинговые коммуникации
синергетический эффект
социальные сети
integrated marketing communications
synergetic effect
social media
Abstract: У тезах показана інтерактивна роль соціальних мереж, які фірма використовує в рамках комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій, досягаючи синергетичного ефекту у реальному та віртуальному середовищі.
В тезисах показана интерактивная роль социальных сетей, которые фирма использует в рамках комплекса интегрированных маркетинговых коммуникаций, достигая синергетический эффект в реальном и виртуальном пространстве.
In theses the interactive role of social media was shown, which the company uses as part of complex integrated marketing communications, achieving synergistic effects in real and virtual environments.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5624
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.