Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5624
Назва: Маркетинг у соціальних мережах як елемент інтегрованих маркетингових комунікацій
Інші назви: Маркетинг в социальных сетях как элемент интегрированных маркетинговых коммуникаций
Social media marketing as element of integrated marketing communications
Автори: Шкурупська, І.О.
Шкурупская, И.А.
Shkurupska, I.
Бібліографічний опис: Шкурупська І. О. Маркетинг у соціальних мережах як елемент інтегрованих маркетингових комунікацій / І. О. Шкурупська // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоровя: тези доповідей ХХІV міжн. наук.-практ. конф. (м. Харків, 18-20 травня 2016 р.). – Харків: НТУ «ХПІ», 2016. – Ч. 3. – С. 347.
Дата публікації: 2016
Видавництво: НТУ «ХПІ»
Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації
синергетичний ефект
соціальні мережі
интегрированные маркетинговые коммуникации
синергетический эффект
социальные сети
integrated marketing communications
synergetic effect
social media
Короткий огляд (реферат): У тезах показана інтерактивна роль соціальних мереж, які фірма використовує в рамках комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій, досягаючи синергетичного ефекту у реальному та віртуальному середовищі.
В тезисах показана интерактивная роль социальных сетей, которые фирма использует в рамках комплекса интегрированных маркетинговых коммуникаций, достигая синергетический эффект в реальном и виртуальном пространстве.
In theses the interactive role of social media was shown, which the company uses as part of complex integrated marketing communications, achieving synergistic effects in real and virtual environments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5624
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.