Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5624
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкурупська, І.О.-
dc.contributor.authorШкурупская, И.А.-
dc.contributor.authorShkurupska, I.-
dc.date.accessioned2017-03-10T09:24:27Z-
dc.date.available2017-03-10T09:24:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШкурупська І. О. Маркетинг у соціальних мережах як елемент інтегрованих маркетингових комунікацій / І. О. Шкурупська // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоровя: тези доповідей ХХІV міжн. наук.-практ. конф. (м. Харків, 18-20 травня 2016 р.). – Харків: НТУ «ХПІ», 2016. – Ч. 3. – С. 347.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5624-
dc.description.abstractУ тезах показана інтерактивна роль соціальних мереж, які фірма використовує в рамках комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій, досягаючи синергетичного ефекту у реальному та віртуальному середовищі.ru_RU
dc.description.abstractВ тезисах показана интерактивная роль социальных сетей, которые фирма использует в рамках комплекса интегрированных маркетинговых коммуникаций, достигая синергетический эффект в реальном и виртуальном пространстве.-
dc.description.abstractIn theses the interactive role of social media was shown, which the company uses as part of complex integrated marketing communications, achieving synergistic effects in real and virtual environments.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНТУ «ХПІ»ru_RU
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectсинергетичний ефектru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectинтегрированные маркетинговые коммуникацииru_RU
dc.subjectсинергетический эффектru_RU
dc.subjectсоциальные сетиru_RU
dc.subjectintegrated marketing communicationsru_RU
dc.subjectsynergetic effectru_RU
dc.subjectsocial mediaru_RU
dc.titleМаркетинг у соціальних мережах як елемент інтегрованих маркетингових комунікаційru_RU
dc.title.alternativeМаркетинг в социальных сетях как элемент интегрированных маркетинговых коммуникацийru_RU
dc.title.alternativeSocial media marketing as element of integrated marketing communicationsru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.