Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/563
Title: Процесс управления маркетинговой деятельностью как элемент повышения конкурентоспособности фирмы
Other Titles: The process of managing marketing activities as element of improve the competitiveness of firms
Authors: Гусева, О.В.
Гусєва, О.В.
Gusyeva, O.
Issue Date: 2013
Keywords: маркетинговая деятельность
конкурентоспособность
туристическое предприятие
marketing activity
competitiveness
a travel company
Abstract: Управление маркетинговой деятельностью является тем инструментом, который оснащает туристические фирмы теоретической и методической базой на основе, которой возможна их деятельность в условиях рыночной экономики. В работе определяется процесс управления маркетинговой деятельности в туристической сфере как элемент повышения конкурентоспособности предприятия. Management of marketing activity is a tool that equips travel companies theoretical and methodological framework on the basis of which they can operate in a market economy. In the paper we define the management of marketing activities in the tourism sector as an element of competitiveness of the enterprise.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/563
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.