Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5645
Назва: Дослідження споживчих властивостей та експертиза якості жіночого шкіряного взуття
Інші назви: Исследование потребительских свойств и экспертиза качества женской кожаной обуви
Research of consumer properties and quality evaluation of women's leather shoes
Автори: Колоскова, Я.О.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: вітчизняні виробники
взуття
експертиза якості
отечественные производители обуви
экспертиза качества
domestic footwear manufacturers
quality examination
Короткий огляд (реферат): Метою даної дипломної роботи є аналіз споживчих властивостей та особливості експертизи жіночого шкіряного взуття вітчизняних виробників. Реалізація поставленої мети здійснювалась шляхом вирішення наступних завдань: проаналізувати особливості формування сучасного ассортименту взуття на ринку України; провести аналіз споживчих властивостей взуття для експертизи якості; визначити методологічні підходи до експертизи якості шкіряного взуття; надати характеристику об’єкту та застосувати основні методи досліджень; виявити споживчі переваги, провести соціологічну експертизу споживчих властивостей шкіряного взуття; провести експертну оцінку споживчих властивостей жіночого шкіряного взуття та запропонувати алгоритм її проведення; дослідити особливості товарознавчої експертизи якості жіночого шкіряного взуття вітчизняних виробників; оновити та вдосконалити методику проведення експертизи імпортного та вітчизняного взуття.
Целью данной дипломной работы является анализ потребительских свойств и особенности экспертизы женской кожаной обуви отечественных производителей. Реализация поставленной цели осуществлялась путем решения следующих задач: проанализировать особенности формирования современного ассортимента обуви на рынке Украины; провести анализ потребительских свойств обуви для экспертизы качества; определить методологические подходы к экспертизе качества кожаной обуви; дать характеристику объекта и применить основные методы исследований; выявить потребительские предпочтения, провести социологическую экспертизу потребительских свойств кожаной обуви; провести экспертную оценку потребительских свойств женской кожаной обуви и предложить алгоритм ее проведения; исследовать особенности товароведной экспертизы качества женской кожаной обуви отечественных производителей; обновить и усовершенствовать методику проведения экспертизы импортной и отечественной обуви.
The aim of this thesis is the analysis of consumer properties and features of the examination of women's leather shoes by domestic manufacturers. Realization of this goal was accomplished through the following tasks: to analyze the features of formation of the modern range of shoes in the market of Ukraine; to conduct an analysis of consumer properties of footwear for examination of quality; to identify methodological approaches to the examination of the quality of leather shoes; to characterize the object and to apply basic techniques of research; to identify consumer preferences, conduct a sociological examination of consumer properties of leather shoes; to conduct an expert evaluation of consumer properties of women's leather shoes and to offer an algorithm for its implementation; to study the peculiarities of commodity research and examination of the quality of women's leather shoes by domestic manufacturers to update and improve the methodology of examination of imported and domestic shoes.
Опис: Керівник: канд. тех. наук, доцент Захарчук В. Г.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5645
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.