Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5648
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНазаренко, О.В.-
dc.date.accessioned2017-03-17T07:50:51Z-
dc.date.available2017-03-17T07:50:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5648-
dc.descriptionКерівник: канд. екон. наук, доцент Траченко Л. А.ru_RU
dc.description.abstractМетою дипломної роботи є проведення експертного оцінювання якості обслуговування при наданні послуг ресторанного господарства та розробка рекомендацій щодо поліпшення діяльності ресторанів.Для досягнення мети необхідно вирішити наступні завдання: проаналізувати сучасний стан ринку послуг ресторанного господарства та державне регулювання у сфері ресторанного господарства; надати класифікацію закладів ресторанного господарства та характеристику вимог щодо якості надання послуг; ознайомитись із загальними стандартами обслуговування в закладах ресторанного господарства; дослідити діяльність ресторану «Морський», м.Одеса; обґрунтувати вибір методів оцінювання якості обслуговування при наданні послуг ресторанного господарства; розробити систему критеріїв оцінки якості обслуговування у закладах ресторанного господарства; провести експертне оцінювання якості обслуговування при наданні послуг рестораном «Морський», м.Одеса; визначити шляхи поліпшення якості обслуговування в ресторані; розробити алгоритм створення та впровадження системи менеджменту якості закладу ресторанного господарства.ru_RU
dc.description.abstractЦелью дипломной работы является проведение экспертного оценивания качества обслуживания при предоставлении услуг ресторанного хозяйства и разработка рекомендаций по улучшению деятельности ресторанов.Для достижения цели необходимо решить следующие задачи: проанализировать современное состояние рынка услуг ресторанного хозяйства и государственное регулирования в сфере ресторанного хозяйства; дать классификацию заведений ресторанного хозяйства и характеристику требований к качеству предоставления услуг; ознакомиться с общими стандартами обслуживания в заведениях ресторанного хозяйства; исследовать деятельность ресторана «Морской», г.Одесса; обосновать выбор методов оценки качества обслуживания при предоставлении услуг ресторанного хозяйства; разработать систему критериев оценки качества обслуживания в заведениях ресторанного хозяйства; провести экспертное оценивание качества обслуживания при предоставлении услуг рестораном «Морской», г.Одесса; определить пути улучшения качества обслуживания в ресторане; разработать алгоритм создания и внедрения системы менеджмента качества заведения ресторанного хозяйства.-
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to conduct expert evaluation of quality of service in the provision of services of restaurant economy and development of recommendations to improve the operations of the restaurants. To achieve the goal it is necessary to solve following tasks: to analyze the current state of the market of services of restaurant economy and state regulation in the sphere of restaurant business; give the classification of catering industry and the characteristics of quality requirements of service provision; see General standards of service in catering industry; to investigate the activities of the restaurant "Sea", Odessa; justify the choice of assessment methods of quality of service in the provision of services of restaurant economy; to develop a system of criteria for assessing service quality in schools restaurant management; to conduct an expert evaluation of service quality in the provision of services of the restaurant "Sea", Odessa; identify ways of improving the service quality in the restaurant; to develop an algorithm for the creation and implementation of the quality management system of the catering industry.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectекспертне оцінюванняru_RU
dc.subjectсфера ресторанного господарстваru_RU
dc.subjectресторанru_RU
dc.subjectэкспертное оцениваниеru_RU
dc.subjectсфера ресторанного хозяйстваru_RU
dc.subjectресторанru_RU
dc.subjectthe expert evaluationru_RU
dc.subjectthe sphere of restaurant businessru_RU
dc.subjectrestaurantru_RU
dc.titleЕкспертне оцінювання якості обслуговування при наданні послуг громадського харчуванняru_RU
dc.title.alternativeЭкспертное оценивание качества обслуживания при оказании услуг общественного питанияru_RU
dc.title.alternativeExpert-based evaluation of service quality in the provision of catering servicesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.