Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5649
Назва: Товарознавча характеристика сучасного асортименту та експертиза парфумерних виробів
Інші назви: Товароведческая характеристика современного ассортимента и экспертиза парфюмерных изделий
Merchandising characteristics of the modern variety and expertise of perfumes
Автори: Неруца, Л.В.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: парфумерні вироби
товарознавча експертиза
парфюмерные изделия
товароведческая экспертиза
perfumes
commodity expertise
Короткий огляд (реферат): Метою даної дипломної роботи є товарознавчий аналіз споживчих властивостей парфумерних товарів, особливостей проведення експертизи якості, чинників формування асортименту парфумерних товарів та вдосконалення методики проведення товарознавчої експертизи парфумерних товарів.Реалізація поставленої мети здійснювалась шляхом вирішення наступних завдань: визначення основ формування сучасного асортименту парфумерних товарів на ринку України; визначення критеріїв якості парфумерних товарів для проведення експертизи якості; аналіз факторів, що впливають на формування споживчих властивостей парфумерних товарів; надання характеристики об’єкту та застосування основних методів при проведенні основного етапу експертизи якості; проведення експертизи із застосуванням експертного методу; вдосконалення методики проведення товарознавчої експертизи парфумерних товарів; визначення конкурентоспроможності парфумерних товарів.
Целью данной дипломной работы является товароведческий анализ потребительских свойств парфюмерных товаров, особенностей проведения экспертизы качества, факторов формирования ассортимента парфюмерных товаров и совершенствования методики проведения товароведческой экспертизы парфюмерных товаров.Реализация поставленной цели осуществлялась путем решения следующих задач: определение основ формирования современного ассортимента парфюмерных товаров на рынке Украины; определение критериев качества парфюмерных товаров для проведения экспертизы качества; анализ факторов, влияющих на формирование потребительских свойств парфюмерных товаров; предоставление характеристики объекта и применения основных методов при проведении основного этапа экспертизы качества; проведение экспертизы с применением экспертного метода; совершенствование методики проведения товароведческой экспертизы парфюмерных товаров; определение конкурентоспособности парфюмерных товаров.
The purpose of this thesis is to analysis merchandising of consumer properties of perfumes, the examination of quality factors of formation of assortment of perfumes and improvement of methods of conducting merchandising expertise perfumery goods.Realization of this goal was accomplished through the following tasks: determining the principles of formation of the modern range of toilet products on the market of Ukraine; definition of criteria of quality perfumes for examination quality; analysis of the factors influencing the formation of consumer properties of perfumes; provision of object characteristics and application of main methods when conducting the main stage of quality examination; examination with the use of expert method; improvement of methods of conducting merchandising expertise perfumery goods; determination of competitiveness of perfumes.
Опис: Керівник: канд. техн. наук, доцент Захарчук В. Г.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5649
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.