Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5651
Назва: Разработка стратегии повышения конкурентоспособности гостиницы на основе коммуникационной политики маркетинга
Інші назви: Розробка стратегії підвищення конкурентоспроможності готелю на засадах комунікаційної політики маркетингу
Development of strategy of increase of competitiveness of the hotel based on the communication policy of marketing
Автори: Агеєва, Г.В.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: маркетинговая деятельность
гостиничный бизнес
маркетингова діяльність
готельний бізнес
marketing activities
hospitality
Короткий огляд (реферат): Для достижения главной цели выделены следующие задачи: определить теоретические основы организации коммуникационного маркетинга в гостинице; провести анализ особенностей маркетинговой деятельности гостиницы на примере «Premier Geneva Hotel», в частности исследовать внешнюю и внутреннюю среду маркетинга гостиницы, а также проанализировать комплекс маркетинга гостиницы; разработать и охарактеризовать мероприятия коммуникационного маркетинга с целью обеспечения повышения конкурентоспособности гостиницы «Premier Geneva Hotel».
Для досягнення головної мети виділено наступні завдання: визначити теоретичні основи організації комунікаційного маркетингу в готелі;провести аналіз особливостей маркетингової діяльності готелю на прикладі «Premier Geneva Hotel», зокрема досліджувати зовнішнє та внутрішнє середовище маркетингу готелю, а також проаналізувати комплекс маркетингу готелю;розробити та охарактеризувати заходи комунікаційного маркетингу з метою забезпечення підвищення конкурентоспроможності готелю «Premier Geneva Hotel».
To achieve the main goal allocated the following tasks: determine the theoretical bases of organization of marketing communications; to analyze the peculiarities of marketing activity of the hotel on the example of "Premier Geneva Hotel", in particular to explore the external and internal environment of the marketing of the hotel, and to analyze the marketing mix of the hotel;to develop and characterize events communications marketing to ensure the competitiveness of the hotel "Premier Geneva Hotel".
Опис: Керівник: завідуючий кафедрою, к.е.н., професор Герасименко Віктор Григорович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5651
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.