Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5651
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАгеєва, Г.В.-
dc.date.accessioned2017-03-17T09:44:35Z-
dc.date.available2017-03-17T09:44:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5651-
dc.descriptionКерівник: завідуючий кафедрою, к.е.н., професор Герасименко Віктор Григоровичru_RU
dc.description.abstractДля достижения главной цели выделены следующие задачи: определить теоретические основы организации коммуникационного маркетинга в гостинице; провести анализ особенностей маркетинговой деятельности гостиницы на примере «Premier Geneva Hotel», в частности исследовать внешнюю и внутреннюю среду маркетинга гостиницы, а также проанализировать комплекс маркетинга гостиницы; разработать и охарактеризовать мероприятия коммуникационного маркетинга с целью обеспечения повышения конкурентоспособности гостиницы «Premier Geneva Hotel».ru_RU
dc.description.abstractДля досягнення головної мети виділено наступні завдання: визначити теоретичні основи організації комунікаційного маркетингу в готелі;провести аналіз особливостей маркетингової діяльності готелю на прикладі «Premier Geneva Hotel», зокрема досліджувати зовнішнє та внутрішнє середовище маркетингу готелю, а також проаналізувати комплекс маркетингу готелю;розробити та охарактеризувати заходи комунікаційного маркетингу з метою забезпечення підвищення конкурентоспроможності готелю «Premier Geneva Hotel».-
dc.description.abstractTo achieve the main goal allocated the following tasks: determine the theoretical bases of organization of marketing communications; to analyze the peculiarities of marketing activity of the hotel on the example of "Premier Geneva Hotel", in particular to explore the external and internal environment of the marketing of the hotel, and to analyze the marketing mix of the hotel;to develop and characterize events communications marketing to ensure the competitiveness of the hotel "Premier Geneva Hotel".-
dc.language.isoruru_RU
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru_RU
dc.subjectгостиничный бизнесru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectготельний бізнесru_RU
dc.subjectmarketing activitiesru_RU
dc.subjecthospitalityru_RU
dc.titleРазработка стратегии повышения конкурентоспособности гостиницы на основе коммуникационной политики маркетингаru_RU
dc.title.alternativeРозробка стратегії підвищення конкурентоспроможності готелю на засадах комунікаційної політики маркетингуru_RU
dc.title.alternativeDevelopment of strategy of increase of competitiveness of the hotel based on the communication policy of marketingru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.