Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5652
Назва: Вдосконалення маркетингової діяльності шляхом впровадження інтернет-технологій на підприємстві туризму ( на прикладі діяльності ТОВ "Тантал-Тур")
Інші назви: Совершенствование маркетинговой деятельности путем внедрения интернет-технологий на предприятии туризма ( на примере деятельности ООО "Тантал-Тур")
Improvement of marketing activities by implementing Internet technologies in the enterprise of tourism ( on the example of "Tantal-Tur")
Автори: Галанюк, К.О.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: маркетингова діяльність
інтернет-технології
туристичний бізнес
маркетинговая деятельность
интернет-технологии
туристический бізнес
marketing activity
Internet technologies
travel business
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є формування висновку про доцільність застосування туристичними підприємствами можливостей глобальної мережі Інтернет в маркетинговій діяльності. Для реалізації мети потрібно вирішити ряд завдань: проаналізувати тенденції та перспективи використання інтернет-технологій у бизнесі; визначити основні переваги використання інтернет-технологій в маркетинговій діяльності туристичних підприємств; розглянути варіанти використання мережі Інтернет в маркетинговій діяльності; оцінити роль веб-сайту в загальній маркетинговій діяльності компанії; на прикладі конкретного підприємства розглянути поточну характеристику маркетингової діяльності і розробити рекомендації по підвищенню її ефективності з впровадженням в неї сучасних інтернет-технологій.
Целью работы является формирование заключения о целесообразности применения туристическими предприятиями возможностей глобальной сети Интернет в маркетинговой деятельности. Для реализации цели нужно решить ряд задач: проанализировать тенденции и перспективы использования интернет-технологий в бизнесе; определить основные преимущества использования интернет-технологий в маркетинговой деятельности туристических предприятий; рассмотреть варианты использования сети Интернет в маркетинговой деятельности; оценить роль веб-сайта в общей маркетинговой деятельности компании; на примере конкретного предприятия рассмотреть текущую характеристику маркетинговой деятельности и разработать рекомендации по повышению ее эффективности с внедрением в нее современных интернет-технологий.
The aim of this work is the formation of conclusions about the viability of the tourism enterprises of opportunities of global network Internet in the marketing activities. To achieve the goal you need to achieve a number of objectives: to analyze trends and prospects of using Internet technologies in business; identify the main advantages of using Internet technologies in marketing activities of tourism enterprises; to consider options for the use of the Internet in marketing activities; to evaluate the role of website in overall marketing activities of the company; for example, a particular enterprise to consider the current characteristics of marketing activities and to develop recommendations for improving its effectiveness with the introduction of modern Internet technologies.
Опис: Науковий керівник: доктор економічних наук, професор Семенов Василь Федорович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5652
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.