Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5652
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаланюк, К.О.-
dc.date.accessioned2017-03-17T10:07:52Z-
dc.date.available2017-03-17T10:07:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5652-
dc.descriptionНауковий керівник: доктор економічних наук, професор Семенов Василь Федоровичru_RU
dc.description.abstractМетою роботи є формування висновку про доцільність застосування туристичними підприємствами можливостей глобальної мережі Інтернет в маркетинговій діяльності. Для реалізації мети потрібно вирішити ряд завдань: проаналізувати тенденції та перспективи використання інтернет-технологій у бизнесі; визначити основні переваги використання інтернет-технологій в маркетинговій діяльності туристичних підприємств; розглянути варіанти використання мережі Інтернет в маркетинговій діяльності; оцінити роль веб-сайту в загальній маркетинговій діяльності компанії; на прикладі конкретного підприємства розглянути поточну характеристику маркетингової діяльності і розробити рекомендації по підвищенню її ефективності з впровадженням в неї сучасних інтернет-технологій.ru_RU
dc.description.abstractЦелью работы является формирование заключения о целесообразности применения туристическими предприятиями возможностей глобальной сети Интернет в маркетинговой деятельности. Для реализации цели нужно решить ряд задач: проанализировать тенденции и перспективы использования интернет-технологий в бизнесе; определить основные преимущества использования интернет-технологий в маркетинговой деятельности туристических предприятий; рассмотреть варианты использования сети Интернет в маркетинговой деятельности; оценить роль веб-сайта в общей маркетинговой деятельности компании; на примере конкретного предприятия рассмотреть текущую характеристику маркетинговой деятельности и разработать рекомендации по повышению ее эффективности с внедрением в нее современных интернет-технологий.-
dc.description.abstractThe aim of this work is the formation of conclusions about the viability of the tourism enterprises of opportunities of global network Internet in the marketing activities. To achieve the goal you need to achieve a number of objectives: to analyze trends and prospects of using Internet technologies in business; identify the main advantages of using Internet technologies in marketing activities of tourism enterprises; to consider options for the use of the Internet in marketing activities; to evaluate the role of website in overall marketing activities of the company; for example, a particular enterprise to consider the current characteristics of marketing activities and to develop recommendations for improving its effectiveness with the introduction of modern Internet technologies.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectінтернет-технологіїru_RU
dc.subjectтуристичний бізнесru_RU
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru_RU
dc.subjectинтернет-технологииru_RU
dc.subjectтуристический бізнесru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.subjectInternet technologiesru_RU
dc.subjecttravel businessru_RU
dc.titleВдосконалення маркетингової діяльності шляхом впровадження інтернет-технологій на підприємстві туризму ( на прикладі діяльності ТОВ "Тантал-Тур")ru_RU
dc.title.alternativeСовершенствование маркетинговой деятельности путем внедрения интернет-технологий на предприятии туризма ( на примере деятельности ООО "Тантал-Тур")ru_RU
dc.title.alternativeImprovement of marketing activities by implementing Internet technologies in the enterprise of tourism ( on the example of "Tantal-Tur")ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.