Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5654
Назва: Разработка стратегии повышения качества услуг гостиницы ( на примере деятельности ГК «Моряк» ГП ИМТП)
Інші назви: Розробка стратегії підвищення якості послуг готелю ( на прикладі діяльності ГК «Моряк» ДП ІМТП)
Development of strategies to improve the quality of hotel services ( on an example of activity GK "Sailor" GP IMTP)
Автори: Рышкова, А.А.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: сфера услуг
гостиничный бизнес
сфера послуг
готельний бізнес
the service sector
hotel business
Короткий огляд (реферат): Целью работы является разработка подходов к формированию стратегии повышения качества услуг для предприятий сферы гостеприимства. Изучение данной проблемы осуществлялось на примере деятельности гостиничного комплекса "Моряк" (г. Ильичевск), находящегося в собственности государства.
Метою роботи є розробка підходів до формування стратегії підвищення якості послуг для підприємств сфери гостинності. Вивчення даної проблеми здійснювалося на прикладі діяльності готельного комплексу "Моряк" (р. Іллічівськ), що перебуває у власності держави.
The aim of this work is the development of approaches to formation of strategy of improving the quality of services for enterprises of hospitality industry. The study of this problem was carried out on the example of the hotel "Moryak" (the city of Illichivsk), owned by the state.
Опис: Научный руководитель: к.э.н., доцент Нездойминов Сергей Георгиевич
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5654
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Разработка стратегии повышения качества услуг гостиницы.pdf218,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.