Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5654
Title: Разработка стратегии повышения качества услуг гостиницы ( на примере деятельности ГК «Моряк» ГП ИМТП)
Other Titles: Розробка стратегії підвищення якості послуг готелю ( на прикладі діяльності ГК «Моряк» ДП ІМТП)
Development of strategies to improve the quality of hotel services ( on an example of activity GK "Sailor" GP IMTP)
Authors: Рышкова, А.А.
Issue Date: 2016
Keywords: сфера услуг
гостиничный бизнес
сфера послуг
готельний бізнес
the service sector
hotel business
Abstract: Целью работы является разработка подходов к формированию стратегии повышения качества услуг для предприятий сферы гостеприимства. Изучение данной проблемы осуществлялось на примере деятельности гостиничного комплекса "Моряк" (г. Ильичевск), находящегося в собственности государства.
Метою роботи є розробка підходів до формування стратегії підвищення якості послуг для підприємств сфери гостинності. Вивчення даної проблеми здійснювалося на прикладі діяльності готельного комплексу "Моряк" (р. Іллічівськ), що перебуває у власності держави.
The aim of this work is the development of approaches to formation of strategy of improving the quality of services for enterprises of hospitality industry. The study of this problem was carried out on the example of the hotel "Moryak" (the city of Illichivsk), owned by the state.
Description: Научный руководитель: к.э.н., доцент Нездойминов Сергей Георгиевич
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5654
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.