Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5654
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРышкова, А.А.-
dc.date.accessioned2017-03-17T11:02:19Z-
dc.date.available2017-03-17T11:02:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5654-
dc.descriptionНаучный руководитель: к.э.н., доцент Нездойминов Сергей Георгиевичru_RU
dc.description.abstractЦелью работы является разработка подходов к формированию стратегии повышения качества услуг для предприятий сферы гостеприимства. Изучение данной проблемы осуществлялось на примере деятельности гостиничного комплекса "Моряк" (г. Ильичевск), находящегося в собственности государства.ru_RU
dc.description.abstractМетою роботи є розробка підходів до формування стратегії підвищення якості послуг для підприємств сфери гостинності. Вивчення даної проблеми здійснювалося на прикладі діяльності готельного комплексу "Моряк" (р. Іллічівськ), що перебуває у власності держави.-
dc.description.abstractThe aim of this work is the development of approaches to formation of strategy of improving the quality of services for enterprises of hospitality industry. The study of this problem was carried out on the example of the hotel "Moryak" (the city of Illichivsk), owned by the state.-
dc.language.isoruru_RU
dc.subjectсфера услугru_RU
dc.subjectгостиничный бизнесru_RU
dc.subjectсфера послугru_RU
dc.subjectготельний бізнесru_RU
dc.subjectthe service sectorru_RU
dc.subjecthotel businessru_RU
dc.titleРазработка стратегии повышения качества услуг гостиницы ( на примере деятельности ГК «Моряк» ГП ИМТП)ru_RU
dc.title.alternativeРозробка стратегії підвищення якості послуг готелю ( на прикладі діяльності ГК «Моряк» ДП ІМТП)ru_RU
dc.title.alternativeDevelopment of strategies to improve the quality of hotel services ( on an example of activity GK "Sailor" GP IMTP)ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Разработка стратегии повышения качества услуг гостиницы.pdf218,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.