Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5672
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТраченко, Л.А.-
dc.contributor.authorТраченко, Л.А.-
dc.contributor.authorTrachenko, L.-
dc.date.accessioned2017-03-24T08:02:19Z-
dc.date.available2017-03-24T08:02:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationТраченко Л. А. Роль вищого керівництва в забезпеченні ефективного функціонування системи менеджменту якості компанії / Л. А. Ткаченко // Європейський журнал економіки та менеджменту. – Прага, 2016. – Вип. 4. – Т. 2. – С. 5-10.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5672-
dc.description.abstractУ статті розглядається роль вищого керівництва в забезпеченні ефективного функціонування системи менеджменту якості компанії. Надано увагу проблемам, пов'язаним з низькою ефективністю та результативністю системи менеджменту якості та визначено причини. Викладено міркування і думки різних вчених про роль вищого керівництва і "людського фактора", як у функціонуванні системи менеджменту якості так і в управлінні компанією в цілому. Доведено, що нова версія ISO 9001:2015 містить більш конкретні вимоги до вищого керівництва, спрямовані на поліпшення функціонування системи менеджменту якості компанії.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассматривается роль высшего руководства в обеспечении эффективного функционирования системы менеджмента качества компании. Предоставлено внимание проблемам, связанным с низкой эффективностью и результативностью системы менеджмента качества и определены причины. Изложены соображения и мнения различных ученых о роли высшего руководства и "человеческого фактора", как в функционировании системы менеджмента качества так и в управлении компанией в целом. Доказано, что новая версия ISO 9001:2015 содержит более конкретные требования к высшему руководству, направленные на улучшение функционирования системы менеджмента качества компании.-
dc.description.abstractThe article discusses the role of senior management in ensuring the effective functioning of the company's quality management system. Attention is paid to the problems associated with the low efficiency and effectiveness of the quality management system and identified the causes. It sets out considerations and the views of various scholars on the role of senior management and the "human factor", as in the performance of the quality management system and the management of the company as a whole. It is proved that the new version of ISO 9001: 2015 contains more specific requirements for senior management to improve the company's quality management system.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectсистема менеджменту якостіru_RU
dc.subjectвище керівництвоru_RU
dc.subjectстандарт ISO 9001ru_RU
dc.subjectефективність і результативністьru_RU
dc.subjectлідерствоru_RU
dc.subjectсистема менеджмента качестваru_RU
dc.subjectвысшее руководствоru_RU
dc.subjectстандарт ISO 9001ru_RU
dc.subjectэффективность и результативностьru_RU
dc.subjectлидерствоru_RU
dc.subjectthe system of quality managementru_RU
dc.subjectHigher guidanceru_RU
dc.subjectISO 9001ru_RU
dc.subjectEfficiency and effectivenessru_RU
dc.subjectleadershipru_RU
dc.titleРоль вищого керівництва в забезпеченні ефективного функціонування системи менеджменту якості компаніїru_RU
dc.title.alternativeРоль высшего руководства в обеспечении эффективного функционирования системы менеджмента качестваru_RU
dc.title.alternativeThe role of senior management in ensuring the effective functioning of the quality management systemru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.