Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5677
Title: Вплив фахового навчання на формування стилю мислення студентів
Other Titles: Влияние профессионального обучения на формирование стиля мышления студентов
Influence of vocational training on forming the students` thinking style
Authors: Бадюл, Л.М.
Бадюл, Л.Н.
Badyul, L.
Citation: Цибух Л. М. Вплив фахового навчання на формування стилю мислення студентів / Л. М. Цибух, Л. М. Бадюл // Stav, problémy a perspektivy pedagogického studia a sociàlnej pràce : збірник наукових трудів міжнародної конференції. – Slàdkovicovo, Slovenskà republika, 2016. – С. 161-164.
Issue Date: 2016
Keywords: професійне мислення
індивідуальний стиль мислення
студенти-економісти
студенти-психологи
профессиональное мышление
индивидуальный стиль мышления
студенты-экономисты
студенты-психологи
professional thinking
individual thinking style
students-economists
students-psychologists
Abstract: У статті проводиться аналіз поняття «професійне мислення», розкриваються особливості професійного мислення студентів-психологів та студентів-економістів. Автори також проводять порівняльний аналіз особливостей індивідуального стилю мислення студентів вищезазначених спеціальностей першого та п’ятого років навчання. Аналіз одержаних експериментальних даних, що наводиться у статті, показав: студенти першого року навчання (і психологи, і економісти) більш схильні до інтуїтивних оцінок без здійснення детального аналізу; у той же час більшість студентів п’ятого року навчання орієнтуються на систематичний та всебічний розгляд проблеми.
В статье проводится анализ понятия «профессиональное мышление», раскрываются особенности профессионального мышления студентов-психологов и студентов-экономистов. Авторы также проводят сравнительный анализ особенностей индивидуального стиля мышления студентов вышеупомянутых специальностей первого и пятого годов обучения. Анализ полученных эксперементальных данных, который приводится в статье, показал: студенты первого года обучения (и психологи, и экономисты) более склонны к интуитивным оценкам без осуществления подробного анализа; в то же время большинство студентов пятого года обучения ориентируются на систематическое и всестороннее рассмотрение проблемы.
The article analyzes the concept “professional thinking”, reveals features of the students-psychologists` and students-economists` professional thinking. Authors also conduct the comparative analysis of individual thinking style features of the first- and fifth-year-students of the above specialities. The analysis of the obtained experimental data which is provided in article has shown: the first-year-students (both psychologists and economists) are more inclined to intuitive estimates without the detailed analysis; at the same time most of the fifth-year-students are oriented on systematic and comprehensive problem consideration.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5677
Appears in Collections:Кафедра іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.