Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5677
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБадюл, Л.М.-
dc.contributor.authorБадюл, Л.Н.-
dc.contributor.authorBadyul, L.-
dc.date.accessioned2017-04-06T10:58:59Z-
dc.date.available2017-04-06T10:58:59Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЦибух Л. М. Вплив фахового навчання на формування стилю мислення студентів / Л. М. Цибух, Л. М. Бадюл // Stav, problémy a perspektivy pedagogického studia a sociàlnej pràce : збірник наукових трудів міжнародної конференції. – Slàdkovicovo, Slovenskà republika, 2016. – С. 161-164.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5677-
dc.description.abstractУ статті проводиться аналіз поняття «професійне мислення», розкриваються особливості професійного мислення студентів-психологів та студентів-економістів. Автори також проводять порівняльний аналіз особливостей індивідуального стилю мислення студентів вищезазначених спеціальностей першого та п’ятого років навчання. Аналіз одержаних експериментальних даних, що наводиться у статті, показав: студенти першого року навчання (і психологи, і економісти) більш схильні до інтуїтивних оцінок без здійснення детального аналізу; у той же час більшість студентів п’ятого року навчання орієнтуються на систематичний та всебічний розгляд проблеми.ru_RU
dc.description.abstractВ статье проводится анализ понятия «профессиональное мышление», раскрываются особенности профессионального мышления студентов-психологов и студентов-экономистов. Авторы также проводят сравнительный анализ особенностей индивидуального стиля мышления студентов вышеупомянутых специальностей первого и пятого годов обучения. Анализ полученных эксперементальных данных, который приводится в статье, показал: студенты первого года обучения (и психологи, и экономисты) более склонны к интуитивным оценкам без осуществления подробного анализа; в то же время большинство студентов пятого года обучения ориентируются на систематическое и всестороннее рассмотрение проблемы.-
dc.description.abstractThe article analyzes the concept “professional thinking”, reveals features of the students-psychologists` and students-economists` professional thinking. Authors also conduct the comparative analysis of individual thinking style features of the first- and fifth-year-students of the above specialities. The analysis of the obtained experimental data which is provided in article has shown: the first-year-students (both psychologists and economists) are more inclined to intuitive estimates without the detailed analysis; at the same time most of the fifth-year-students are oriented on systematic and comprehensive problem consideration.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпрофесійне мисленняru_RU
dc.subjectіндивідуальний стиль мисленняru_RU
dc.subjectстуденти-економістиru_RU
dc.subjectстуденти-психологиru_RU
dc.subjectпрофессиональное мышлениеru_RU
dc.subjectиндивидуальный стиль мышленияru_RU
dc.subjectстуденты-экономистыru_RU
dc.subjectстуденты-психологиru_RU
dc.subjectprofessional thinkingru_RU
dc.subjectindividual thinking styleru_RU
dc.subjectstudents-economistsru_RU
dc.subjectstudents-psychologistsru_RU
dc.titleВплив фахового навчання на формування стилю мислення студентівru_RU
dc.title.alternativeВлияние профессионального обучения на формирование стиля мышления студентовru_RU
dc.title.alternativeInfluence of vocational training on forming the students` thinking styleru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.