Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5677
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бадюл, Л.М. | - |
dc.contributor.author | Бадюл, Л.Н. | - |
dc.contributor.author | Badyul, L. | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-06T10:58:59Z | - |
dc.date.available | 2017-04-06T10:58:59Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Цибух Л. М. Вплив фахового навчання на формування стилю мислення студентів / Л. М. Цибух, Л. М. Бадюл // Stav, problémy a perspektivy pedagogického studia a sociàlnej pràce : збірник наукових трудів міжнародної конференції. – Slàdkovicovo, Slovenskà republika, 2016. – С. 161-164. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5677 | - |
dc.description.abstract | У статті проводиться аналіз поняття «професійне мислення», розкриваються особливості професійного мислення студентів-психологів та студентів-економістів. Автори також проводять порівняльний аналіз особливостей індивідуального стилю мислення студентів вищезазначених спеціальностей першого та п’ятого років навчання. Аналіз одержаних експериментальних даних, що наводиться у статті, показав: студенти першого року навчання (і психологи, і економісти) більш схильні до інтуїтивних оцінок без здійснення детального аналізу; у той же час більшість студентів п’ятого року навчання орієнтуються на систематичний та всебічний розгляд проблеми. | ru_RU |
dc.description.abstract | В статье проводится анализ понятия «профессиональное мышление», раскрываются особенности профессионального мышления студентов-психологов и студентов-экономистов. Авторы также проводят сравнительный анализ особенностей индивидуального стиля мышления студентов вышеупомянутых специальностей первого и пятого годов обучения. Анализ полученных эксперементальных данных, который приводится в статье, показал: студенты первого года обучения (и психологи, и экономисты) более склонны к интуитивным оценкам без осуществления подробного анализа; в то же время большинство студентов пятого года обучения ориентируются на систематическое и всестороннее рассмотрение проблемы. | - |
dc.description.abstract | The article analyzes the concept “professional thinking”, reveals features of the students-psychologists` and students-economists` professional thinking. Authors also conduct the comparative analysis of individual thinking style features of the first- and fifth-year-students of the above specialities. The analysis of the obtained experimental data which is provided in article has shown: the first-year-students (both psychologists and economists) are more inclined to intuitive estimates without the detailed analysis; at the same time most of the fifth-year-students are oriented on systematic and comprehensive problem consideration. | - |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | професійне мислення | ru_RU |
dc.subject | індивідуальний стиль мислення | ru_RU |
dc.subject | студенти-економісти | ru_RU |
dc.subject | студенти-психологи | ru_RU |
dc.subject | профессиональное мышление | ru_RU |
dc.subject | индивидуальный стиль мышления | ru_RU |
dc.subject | студенты-экономисты | ru_RU |
dc.subject | студенты-психологи | ru_RU |
dc.subject | professional thinking | ru_RU |
dc.subject | individual thinking style | ru_RU |
dc.subject | students-economists | ru_RU |
dc.subject | students-psychologists | ru_RU |
dc.title | Вплив фахового навчання на формування стилю мислення студентів | ru_RU |
dc.title.alternative | Влияние профессионального обучения на формирование стиля мышления студентов | ru_RU |
dc.title.alternative | Influence of vocational training on forming the students` thinking style | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вплив фахового навчання на формування стилю мислення студентів.pdf | 135,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.