Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5679
Назва: Оценка эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций с помощью системы сбалансированных показателей
Інші назви: Оцінка ефектівності інтегрованих маркетингових комунікацій за допомогою системи збалансованих показників
Effectiveness evaluation of integrated marketing communications with Balanced scorecard (BSC)
Автори: Шкурупская, И.А.
Шкурупська, І.О.
Shkurupska, I.
Бібліографічний опис: Шкурупская И. А. Оценка эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций с помощью системы сбалансированных показателей / И. А. Шкурупская // International Scientific-Practical Conference Modern Transformation of Economics and Management in the Era of Globalization : Conference Proceeding, January 29, 2016, Klaipeda University (Lithuania). – Klaipeda : Baltija Publishing, 2016. – Pp. 218-221.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: система сбалансированных показателей (ССП)
интегрированные маркетинговые коммуникации (ИМК)
система збалансованих показників (СЗП)
інтегровані маркетингові комунікації (ІМК)
balanced scorecard (BSC)
integrated marketing communications (IMC)
Короткий огляд (реферат): Рассмотрено использование системы сбалансированных показателей (ССП) для оценки эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций компании. Показаны возможности применения ССП в трех направлениях в зависимости от уровня развития маркетинговых коммуникаций в компании: • для формализации стратегии интеграции маркетинговых коммуникаций; • на уровне тактической координации коммуникаций; • как элемент коммуникаций. Рекомендуется, чтобы комплекс сбалансированных показателей включал в себя две группы критериев эффективности деятельности предприятия (стратегические и диагностические) в разрезе ключевых направлений его деятельности – клиенты, финансы, внутренние процессы, инновации и развитие.
Розглянуто використання системи збалансованих показників (СЗП) для оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій компанії. Показано можливості застосування СЗП в трьох напрямках в залежності від рівня розвитку маркетингових комунікацій в компанії: • для формалізації стратегії інтеграції маркетингових комунікацій; • на рівні тактичної координації комунікацій; • як елемент комунікацій. Рекомендується, щоб комплекс збалансованих показників включав в себе дві групи критеріїв ефективності діяльності підприємства (стратегічні і діагностичні) в розрізі ключових напрямків його діяльності - клієнти, фінанси, внутрішні процеси, інновації та розвиток.
Вalanced scorecard (BSC) to evaluate the effectiveness of integrated marketing communications company was considered in this thesis. The possibilities of applying BSC in three ways, depending on the level of development of marketing communications in the company: • to formalize the integration of marketing communications strategy; • on a tactical level communications coordination; • a communication element. It is recommended that a set of balanced indicators included two groups of criteria of efficiency of activity of the enterprise (strategic and diagnostic) in the context of the key areas of activity - customers, finances, internal processes, innovation and development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5679
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.