Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5679
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкурупская, И.А.-
dc.contributor.authorШкурупська, І.О.-
dc.contributor.authorShkurupska, I.-
dc.date.accessioned2017-04-06T12:14:11Z-
dc.date.available2017-04-06T12:14:11Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШкурупская И. А. Оценка эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций с помощью системы сбалансированных показателей / И. А. Шкурупская // International Scientific-Practical Conference Modern Transformation of Economics and Management in the Era of Globalization : Conference Proceeding, January 29, 2016, Klaipeda University (Lithuania). – Klaipeda : Baltija Publishing, 2016. – Pp. 218-221.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5679-
dc.description.abstractРассмотрено использование системы сбалансированных показателей (ССП) для оценки эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций компании. Показаны возможности применения ССП в трех направлениях в зависимости от уровня развития маркетинговых коммуникаций в компании: • для формализации стратегии интеграции маркетинговых коммуникаций; • на уровне тактической координации коммуникаций; • как элемент коммуникаций. Рекомендуется, чтобы комплекс сбалансированных показателей включал в себя две группы критериев эффективности деятельности предприятия (стратегические и диагностические) в разрезе ключевых направлений его деятельности – клиенты, финансы, внутренние процессы, инновации и развитие.ru_RU
dc.description.abstractРозглянуто використання системи збалансованих показників (СЗП) для оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій компанії. Показано можливості застосування СЗП в трьох напрямках в залежності від рівня розвитку маркетингових комунікацій в компанії: • для формалізації стратегії інтеграції маркетингових комунікацій; • на рівні тактичної координації комунікацій; • як елемент комунікацій. Рекомендується, щоб комплекс збалансованих показників включав в себе дві групи критеріїв ефективності діяльності підприємства (стратегічні і діагностичні) в розрізі ключових напрямків його діяльності - клієнти, фінанси, внутрішні процеси, інновації та розвиток.-
dc.description.abstractВalanced scorecard (BSC) to evaluate the effectiveness of integrated marketing communications company was considered in this thesis. The possibilities of applying BSC in three ways, depending on the level of development of marketing communications in the company: • to formalize the integration of marketing communications strategy; • on a tactical level communications coordination; • a communication element. It is recommended that a set of balanced indicators included two groups of criteria of efficiency of activity of the enterprise (strategic and diagnostic) in the context of the key areas of activity - customers, finances, internal processes, innovation and development.-
dc.language.isoruru_RU
dc.subjectсистема сбалансированных показателей (ССП)ru_RU
dc.subjectинтегрированные маркетинговые коммуникации (ИМК)ru_RU
dc.subjectсистема збалансованих показників (СЗП)ru_RU
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікації (ІМК)ru_RU
dc.subjectbalanced scorecard (BSC)ru_RU
dc.subjectintegrated marketing communications (IMC)ru_RU
dc.titleОценка эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций с помощью системы сбалансированных показателейru_RU
dc.title.alternativeОцінка ефектівності інтегрованих маркетингових комунікацій за допомогою системи збалансованих показниківru_RU
dc.title.alternativeEffectiveness evaluation of integrated marketing communications with Balanced scorecard (BSC)ru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.