Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5784
Назва: Сучасні аспекти залучення та утримання клієнтів
Інші назви: Современные аспекты привлечения и удержания клиентов банка
Modern aspects of attracting and retaining bank customers
Автори: Тарасевич, Н.В.
Тарасевич, Н.В.
Tarasevich, N.
Бібліографічний опис: Тарасевич Н. В. Сучасні аспекти залучення та утримання клієнтів банку / Н. В. Тарасевич, Н. О. Гурба // Молодий вчений. – Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2016. – №5 (32). – С. 175-177.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Ключові слова: клієнтська база
SWOT-аналіз
CRM-технологія
бенчмаркінг
комерційний банк
відсоткова ставка
дохід
валютний курс
ризик
клиентская база
SWOT-анализ
CRM-технология
бенчмаркинг
коммерческий банк
процентная ставка
доход
валютный курс
риск
customer base
SWOT analysis
CRM technology
benchmarking
commercial Bank
interest rate
income
the exchange rate risk
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено шляхи залучення та утримання клієнтської бази. Проаналізовано сучасний стан ринку банківської клієнтської бази на прикладі Фідобанку. На сьогодні існують умови, коли між банками виникає боротьба за кожного клієнта. Пропонується застосування різних інструментів. Зокрема це інструменти маркетингу. Визначено напрямки вирішення проблем у сфері залучення та утримання клієнтської бази.
В статье исследованы пути привлечения и удержания клиентской базы. Проанализировано современное состояние рынка банковской клиетской базы на примере Фидобанка. На сегодня существуют условия, когда между банками возникает борьба за каждого клиента. Предлагается применение различных инструментов. В частности, это инструменты маркетинга. Определены направления решения проблем в сфере привлечения и удержания клиентской базы.
The article explores ways to attract and retain customer base. Analyzes the current state of the banking customer base on the example of Fidobank. At present, there are the conditions between banks when there's a struggle for each client. It is proposed to use different tools. In particular, this marketing tools. The directions of the solution of problems in attracting and retaining the customer base.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5784
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасні аспекти залучення та утримання клієнтів.pdf267,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.