Сучасні аспекти залучення та утримання клієнтів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Видавничий дім «Гельветика»

Анотація

У статті досліджено шляхи залучення та утримання клієнтської бази. Проаналізовано сучасний стан ринку банківської клієнтської бази на прикладі Фідобанку. На сьогодні існують умови, коли між банками виникає боротьба за кожного клієнта. Пропонується застосування різних інструментів. Зокрема це інструменти маркетингу. Визначено напрямки вирішення проблем у сфері залучення та утримання клієнтської бази.
В статье исследованы пути привлечения и удержания клиентской базы. Проанализировано современное состояние рынка банковской клиетской базы на примере Фидобанка. На сегодня существуют условия, когда между банками возникает борьба за каждого клиента. Предлагается применение различных инструментов. В частности, это инструменты маркетинга. Определены направления решения проблем в сфере привлечения и удержания клиентской базы.
The article explores ways to attract and retain customer base. Analyzes the current state of the banking customer base on the example of Fidobank. At present, there are the conditions between banks when there's a struggle for each client. It is proposed to use different tools. In particular, this marketing tools. The directions of the solution of problems in attracting and retaining the customer base.

Опис

Бібліографічний опис

Тарасевич Н. В. Сучасні аспекти залучення та утримання клієнтів банку / Н. В. Тарасевич, Н. О. Гурба // Молодий вчений. – Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2016. – №5 (32). – С. 175-177.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються