Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5784
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасевич, Н.В.-
dc.contributor.authorТарасевич, Н.В.-
dc.contributor.authorTarasevich, N.-
dc.date.accessioned2017-05-16T11:07:47Z-
dc.date.available2017-05-16T11:07:47Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationТарасевич Н. В. Сучасні аспекти залучення та утримання клієнтів банку / Н. В. Тарасевич, Н. О. Гурба // Молодий вчений. – Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2016. – №5 (32). – С. 175-177.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5784-
dc.description.abstractУ статті досліджено шляхи залучення та утримання клієнтської бази. Проаналізовано сучасний стан ринку банківської клієнтської бази на прикладі Фідобанку. На сьогодні існують умови, коли між банками виникає боротьба за кожного клієнта. Пропонується застосування різних інструментів. Зокрема це інструменти маркетингу. Визначено напрямки вирішення проблем у сфері залучення та утримання клієнтської бази.ru_RU
dc.description.abstractВ статье исследованы пути привлечения и удержания клиентской базы. Проанализировано современное состояние рынка банковской клиетской базы на примере Фидобанка. На сегодня существуют условия, когда между банками возникает борьба за каждого клиента. Предлагается применение различных инструментов. В частности, это инструменты маркетинга. Определены направления решения проблем в сфере привлечения и удержания клиентской базы.-
dc.description.abstractThe article explores ways to attract and retain customer base. Analyzes the current state of the banking customer base on the example of Fidobank. At present, there are the conditions between banks when there's a struggle for each client. It is proposed to use different tools. In particular, this marketing tools. The directions of the solution of problems in attracting and retaining the customer base.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»ru_RU
dc.subjectклієнтська базаru_RU
dc.subjectSWOT-аналізru_RU
dc.subjectCRM-технологіяru_RU
dc.subjectбенчмаркінгru_RU
dc.subjectкомерційний банкru_RU
dc.subjectвідсоткова ставкаru_RU
dc.subjectдохідru_RU
dc.subjectвалютний курсru_RU
dc.subjectризикru_RU
dc.subjectклиентская базаru_RU
dc.subjectSWOT-анализru_RU
dc.subjectCRM-технологияru_RU
dc.subjectбенчмаркингru_RU
dc.subjectкоммерческий банкru_RU
dc.subjectпроцентная ставкаru_RU
dc.subjectдоходru_RU
dc.subjectвалютный курсru_RU
dc.subjectрискru_RU
dc.subjectcustomer baseru_RU
dc.subjectSWOT analysisru_RU
dc.subjectCRM technologyru_RU
dc.subjectbenchmarkingru_RU
dc.subjectcommercial Bankru_RU
dc.subjectinterest rateru_RU
dc.subjectincomeru_RU
dc.subjectthe exchange rate riskru_RU
dc.titleСучасні аспекти залучення та утримання клієнтівru_RU
dc.title.alternativeСовременные аспекты привлечения и удержания клиентов банкаru_RU
dc.title.alternativeModern aspects of attracting and retaining bank customersru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасні аспекти залучення та утримання клієнтів.pdf267,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.