Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5787
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОснач, О.Ф.-
dc.contributor.authorОснач, О.Ф.-
dc.contributor.authorOsnach, O.-
dc.date.accessioned2017-05-17T08:25:36Z-
dc.date.available2017-05-17T08:25:36Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПрогностична оцінка ємності ринку олії соняшникової в Одеській області / О. Ф. Оснач // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2016. – № 61 (2). – С. 50–56.– ISSN 2313-4569.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5787-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність, сутність і значення планування маркетингової діяльності підприємств відносно майбутніх змін ринку олії соняшникової, яке визначає тенденцію в розвитку потреб даного виду товару, зміну цін на нього, можливих обсягів його збуту з урахуванням потенційної ємності ринку. Проаналізовано сучасні погляди на процеси планування. Запропоновано методику визначення перспективної ємності ринку. Визначено перспективну ємність ринку олії соняшникової в Одеській області з урахуваннями майбутніх змін чисельності населення, росту його доходів і зростання цін.ru_RU
dc.description.abstractВ статье раскрыта необходимость, сущность и значение планирования маркетинговой деятельности предприятий относительно будущих изменений рынка подсолнечного масла, которая определяет тенденции в развитии потребностей данного вида товара, изменение цен на него, возможных объемов его сбыта с учетом потенциальной емкости рынка. Проанализированы современные взгляды на процессы планирования. Предложена методика определения перспективной емкости рынка. Определена перспективная емкость рынка масла подсолнечного в Одесской области с учетом предстоящих изменений численности населения, роста его доходов и увеличения цен-
dc.description.abstractThe article reveals the essence necessity and importance of the enterprise marketing activities regarding future changes in the market, that determine the trend in the development of needs for this type of product, its price variation and sales volume opportunities considering the potential market size. The article analyzes current views of planning processes. The method of the potential market size calculation is also given. The author calculates the potential market size of sunflower oil in Odessa region, taking into consideration future changes of population, income growth and prices increase.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectємність ринкуru_RU
dc.subjectплануванняru_RU
dc.subjectпрогностична оцінкаru_RU
dc.subjectринокru_RU
dc.subjectолія соняшниковаru_RU
dc.subjectвиробнича програмаru_RU
dc.subjectемкость рынкаru_RU
dc.subjectпланированиеru_RU
dc.subjectпрогностическая оценкаru_RU
dc.subjectрынокru_RU
dc.subjectмасло подсолнечноеru_RU
dc.subjectпроизводственная программаru_RU
dc.subjectmarket capacityru_RU
dc.subjectplanningru_RU
dc.subjectprognostic evaluationru_RU
dc.subjectthe marketru_RU
dc.subjectsunflower oilru_RU
dc.subjectproduction programru_RU
dc.titleПрогностична оцінка ємності ринку олії соняшникової в Одеській областіru_RU
dc.title.alternativeПрогностическая оценка емкости рынка подсолнечного масла в Одесской областиru_RU
dc.title.alternativePrognostic assessment of the market capacity of sunflower oil in Odessa regionru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 2, № 61

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прогностична оцінка ємності ринку олії.pdf232,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.