Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5788
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаволока, С.І.-
dc.contributor.authorЗаволока, С.И.-
dc.contributor.authorZavoloka, S.-
dc.date.accessioned2017-05-17T08:44:45Z-
dc.date.available2017-05-17T08:44:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗаволока С. І. Аспекти організації самостійної роботи студентів ВНЗ з іноземної мови (французької) / С. І. Заволока // Педагогічні науки: збірник наукових праць. – Херсон: Херсонський державний університет, 2017. – № 75.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5788-
dc.description.abstractУ статті розглядаються форми організації самостійної роботи студентів з метою активізації пізнавальної діяльністі студентів у навчальному процесі. Здійснено спробу довести, що самостійна робота є найвищою формою навчальної діяльності за критерієм саморегуляції, а також найважливішою і невід’ємною частиною іншомовного навчання. Автор наводить приклад поза аудиторних завдань для самостійної роботи студентів що сприяє формуванню навичок роботи з іншомовними фаховими джерелами інформації (читання, переклад), а також формуванню навичок усного мовлення (говоріння та аудіювання).ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассматриваются формы организации самостоятельной работы студентов с целью активизации познавательной деятельности студентов в учебном процессе. Произведено попытку доказать, что самостоятельная работа является высшей формой учебной деятельности по критериям саморегуляции, а также самой главной и неотъемлемой часть иноязычного обучения. Автор приводит пример внеаудиторных заданий для самостоятельной деятельности студентов, что способствует формированию навычек работы с иноязычными фаховыми источниками информации (чтение, перевод), а также формированию навычек усной речи (говорение и аудирование).-
dc.description.abstractThe article dwells on the form of independent work of students in order to stimulate their cognitive activity in the learning process. It is attempted to prove that independent work is the highest form of learning activities regard self-regulation criterion, as well as important and integral part of foreign language teaching. The author gives an example of out-of-class assignments for students' independent work that promotes skills with foreign professional sources of information (reading, translation) and the formation of oral communication skills (speaking and listening).-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпоняття «самостійна роботаru_RU
dc.subjectорганізація самостійної роботи студентівru_RU
dc.subjectефективність застосування самостійної роботиru_RU
dc.subjectсамостійна робота студентів з іноземної мовиru_RU
dc.subjectроль самостійної роботи у навчальному процесіru_RU
dc.subjectпонятие «самотоятельная работа»ru_RU
dc.subjectорганизация самостоятельной работы студентовru_RU
dc.subjectефективность применения самостоятельной работыru_RU
dc.subjectсамостоятельная работа студентов по иностранному языкуru_RU
dc.subjectроль самостоятельной работы в учебном процессеru_RU
dc.subjectthe concept of "students' independent work "ru_RU
dc.subjectthe organization of students' independent workru_RU
dc.subjectthe effectiveness of using independent workru_RU
dc.subjectthe independent work of students in the subject "Foreign language"ru_RU
dc.subjectthe role of independent work in the learning processru_RU
dc.titleАспекти організації самостійної роботи студентів ВНЗ з іноземної мови (французької)ru_RU
dc.title.alternativeАспекты организации самостоятельной работы студентов в ВУЗе по иностранному языку (французский)ru_RU
dc.title.alternativeAspects of students' independent work organization in the higher education Institutes in the subject "Foreign language" (French)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.