Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5791
Назва: Розвиток євроменеджменту на підприємствах України як чинник забезпечення їх конкурентоспроможності
Інші назви: Развитие евроменеджмента на предприятиях Украины как фактор обеспечения их конкурентоспособности
The development of euromanagement in enterprises of Ukraine as a factor of their competitiveness
Автори: Місько, Г.А.
Мисько, А.А.
Misko, H.
Бібліографічний опис: . Розвиток євроменеджменту на підприємствах України як чинник забезпечення їх конкурентоспроможності / Г. А. Місько // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2016. – № 61 (2). – С. 80–88.– ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: євроменеджмент
конкурентоспроможність
підприємство
корпоративна соціальна відповідальність
евроменеджмент
конкурентоспособность
предприятие
корпоративная социальная ответственность
euromanagement
competitiveness
enterprise
corporate social responsibility
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено розвиток євроменеджменту на підприємствах України. Відповідно до міжнародного стандарту ISO 26000: 2010 наведено основні характеристики соціальної відповідальності підприємства. Проаналізовано дані офіційних сайтів ПрАТ «МТС Україна», ПрАТ «Київстар», ТОВ «Лайфселл» відповідно до характеристик соціальної відповідальності підприємства. За результатами аналізу встановлено, що для підприємств мобільного зв’язку України найбільш розповсюдженими проектами євроменеджменту є: програми захисту прав споживачів; програми, спрямовані на розвиток компанії; програми поліпшення екологічної ситуації; програми, спрямовані на розвиток місцевих громад. Запропоновано для підвищення конкурентоспроможності підприємств мобільного зв’язку України розвивати євроменеджмент. Це дасть можливість покращити імідж підприємства, збільшити обсяги реалізації послуг, утримати вже існуючих споживачів, сформувати їх лояльність, забезпечити впровадження новітніх технологій та залучити інвестиції.
В статье исследовано развитие евроменеджмента на предприятиях Украины. Согласно международному стандарту ISO 26000: 2010 приведены основные характеристики социальной ответственности предприятия. Проанализированы данные официальных сайтов ЧАО «МТС Украина», ЧАО «Киевстар», ООО «Лайфселл» согласно характеристик социальной ответственности предприятия. По результатам анализа установлено, что для предприятий мобильной связи Украины наиболее распространенными проектами евроменеджмента являются: программы защиты прав потребителей; программы, направленные на развитие компании; программы улучшения экологической ситуации; программы, направленные на развитие местных общин. Предложено для повышения конкурентоспособности предприятий мобильной связи Украины развивать евроменеджмент. Это даст возможность улучшить имидж предприятия, увеличить объемы реализации услуг, удержать уже существующих потребителей, сформировать их лояльность, обеспечить внедрение новейших технологий и привлечь инвестиции.
The article researches the development of euromanagement in the enterprises of Ukraine. According to the international standard ISO 26000: 2010, the main features of social responsibility of the enterprise are outlined. The data from official websites of PrJSC «MTS Ukraine», PrJSC «Kyivstar», JSC «Lifecell» are analyzed according to the characteristics of the social responsibility of the enterprise. The results of the analysis show that for companies the most common projects in euromanagement are: programs of consumer protection; programs aimed at the development of the company; programs to improve the environmental situation; programs aimed at the development of local communities. It is proposed to enhance the competitiveness of enterprises of mobile communication in Ukraine to develop euromanagement. This will give the opportunity to improve the image of the enterprise, increase the sales of services to retain existing customers, generate their loyalty, to ensure the implementation of the latest technologies, to attract investments
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5791
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 2, № 61

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розвиток євроменеджменту.pdf223,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.