Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5791
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМісько, Г.А.-
dc.contributor.authorМисько, А.А.-
dc.contributor.authorMisko, H.-
dc.date.accessioned2017-05-17T11:12:06Z-
dc.date.available2017-05-17T11:12:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citation. Розвиток євроменеджменту на підприємствах України як чинник забезпечення їх конкурентоспроможності / Г. А. Місько // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2016. – № 61 (2). – С. 80–88.– ISSN 2313-4569.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5791-
dc.description.abstractУ статті досліджено розвиток євроменеджменту на підприємствах України. Відповідно до міжнародного стандарту ISO 26000: 2010 наведено основні характеристики соціальної відповідальності підприємства. Проаналізовано дані офіційних сайтів ПрАТ «МТС Україна», ПрАТ «Київстар», ТОВ «Лайфселл» відповідно до характеристик соціальної відповідальності підприємства. За результатами аналізу встановлено, що для підприємств мобільного зв’язку України найбільш розповсюдженими проектами євроменеджменту є: програми захисту прав споживачів; програми, спрямовані на розвиток компанії; програми поліпшення екологічної ситуації; програми, спрямовані на розвиток місцевих громад. Запропоновано для підвищення конкурентоспроможності підприємств мобільного зв’язку України розвивати євроменеджмент. Це дасть можливість покращити імідж підприємства, збільшити обсяги реалізації послуг, утримати вже існуючих споживачів, сформувати їх лояльність, забезпечити впровадження новітніх технологій та залучити інвестиції.ru_RU
dc.description.abstractВ статье исследовано развитие евроменеджмента на предприятиях Украины. Согласно международному стандарту ISO 26000: 2010 приведены основные характеристики социальной ответственности предприятия. Проанализированы данные официальных сайтов ЧАО «МТС Украина», ЧАО «Киевстар», ООО «Лайфселл» согласно характеристик социальной ответственности предприятия. По результатам анализа установлено, что для предприятий мобильной связи Украины наиболее распространенными проектами евроменеджмента являются: программы защиты прав потребителей; программы, направленные на развитие компании; программы улучшения экологической ситуации; программы, направленные на развитие местных общин. Предложено для повышения конкурентоспособности предприятий мобильной связи Украины развивать евроменеджмент. Это даст возможность улучшить имидж предприятия, увеличить объемы реализации услуг, удержать уже существующих потребителей, сформировать их лояльность, обеспечить внедрение новейших технологий и привлечь инвестиции.-
dc.description.abstractThe article researches the development of euromanagement in the enterprises of Ukraine. According to the international standard ISO 26000: 2010, the main features of social responsibility of the enterprise are outlined. The data from official websites of PrJSC «MTS Ukraine», PrJSC «Kyivstar», JSC «Lifecell» are analyzed according to the characteristics of the social responsibility of the enterprise. The results of the analysis show that for companies the most common projects in euromanagement are: programs of consumer protection; programs aimed at the development of the company; programs to improve the environmental situation; programs aimed at the development of local communities. It is proposed to enhance the competitiveness of enterprises of mobile communication in Ukraine to develop euromanagement. This will give the opportunity to improve the image of the enterprise, increase the sales of services to retain existing customers, generate their loyalty, to ensure the implementation of the latest technologies, to attract investments-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectєвроменеджментru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьru_RU
dc.subjectевроменеджментru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectпредприятиеru_RU
dc.subjectкорпоративная социальная ответственностьru_RU
dc.subjecteuromanagementru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectenterpriseru_RU
dc.subjectcorporate social responsibilityru_RU
dc.titleРозвиток євроменеджменту на підприємствах України як чинник забезпечення їх конкурентоспроможностіru_RU
dc.title.alternativeРазвитие евроменеджмента на предприятиях Украины как фактор обеспечения их конкурентоспособностиru_RU
dc.title.alternativeThe development of euromanagement in enterprises of Ukraine as a factor of their competitivenessru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 2, № 61

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розвиток євроменеджменту.pdf223,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.