Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5813
Назва: Індекс туристичної конкурентоспроможності як показник туристичного потенціалу України
Інші назви: Индекс туристической конкурентоспособности как показатель туристического потенциала Украины
Tourism competitiveness index as tourism potential indicator of Ukraine
Автори: Шикіна, О.В.
Шикина, О.В.
Shykina, O.
Бібліографічний опис: Шикіна О. В. Індекс туристичної конкурентоспроможності як показник туристичного потенціалу України / О. В. Шикіна // Вісник Хмельницького національного університету. – 2017. – № 2. – Т.2. – С. 275-279.
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНУ
Ключові слова: індекс туристичної конкурентоспроможності
міжнародний туризм
фактори конкурентоспроможності країни у сфері туризму
индекс туристической конкурентоспособности
международный туризм
факторы конкурентоспособности страны в сфере туризма
tourism competitiveness index
international tourism
factors of the country's competitiveness in tourism sphere
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто складові індексу туристичної конкурентоспроможності. Було проаналізовано показник конкурентоспроможності України у 2017 році та його динаміку за 10 років. Виявлено місце України серед інших країн за основними показниками туристичної конкурентоспроможності.
В статье рассмотрены составляющие индекса туристической конкурентоспособности. Были проанализированы показатель конкурентоспособности Украины в 2017 году и его динамику за 10 лет. Выявлено место Украины среди других стран по основным показателям туристической конкурентоспособности.
The article deals with the components of the tourism competitiveness index. It analyzes the competitiveness index of Ukraine in 2017 and over the 10 years period. The place of Ukraine among other countries according to main indicators of tourism competitiveness was discovered. Leading countries were analyzed for individual indicators of tourism competitiveness index. Ukraine’s integration with the international community, realization of regional development strategies, introduction of market methods management of both economy taken as a whole and certain recreation and tourism enterprises and should be based on statistic research of tourism flows dynamics and demand for the regional tourism product which is produced and released in the regions of Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5813
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.